همراه

 

 

 

تابلوعای LED روشی بسیار مؤثر برای جلب توجه به مشاغل شما یا برقراری ارتباط با مصرف کنندگان است. اگر به دنبال خرید یکی از آنها به عنوان یک ابزار تبلیغاتی برای تجارت خود هستید ، گزینه های گوناگونی را انتخاب خواهید کرد. در اینجا مروری بر برخی از انواع تابلوهای LED می پردازیم .

تابلوهای LED داخلی و بیرونی

تابلوهای LED در هر دو فضای داخلی و خارجی از نظر اندازه ، هدف و قابلیت ها در دسترس هستند. بسته به اهداف بازاریابی و تبلیغات شما ، ممکن است تجارت شما بتواند از یک نوع بیشتر از نوع دیگر بهره ببرد.

به عنوان مثال ، اگر هدف شما جلب توجه مصرف کنندگان جدید در جامعه شما ، به ویژه از راه دور باشد ، ممکن است یک تابلو LED بزرگتر در فضای باز برای شما مناسب باشد. از طرف دیگر ، اگر در یک مرکز خرید با تردد زیاد پا قرار دارید ، یک علامت LED در داخل می تواند به شما کمک کند تا با ارائه راهی برای تبلیغات ویژه و تبلیغات ، در کسب و کار ضربه ای بیشتری ایجاد کنید.

تابلوهای LED دو طرفه

شاید از لحاظ بصری چشمگیرترین نوع از تابلوهای LED ، نسخه دو طرفه به شما امکان می دهد از جهات مختلف تأثیر بزرگی بر جامعه خود بگذارید. می توانید از هر دو طرف عکس و پیام ویدیوی یکسان را نمایش داده یا هر طرف را مطابق شکل مناسب تنظیم کنید.

تابلوهای LED تمام رنگی

تابلوهای LED با رنگ کامل برای استفاده داخلی و خارجی بسیار مناسب است. این انواع تابلوها به شما امکان می دهد صفحه نمایش با کیفیت بالا را به دلخواه تنظیم کنید. از گرافیک های واقع بینانه عکس ، فیلم کامل فیلم ، انیمیشن ها ، ارتباطات متنی یا ترکیبی از هر یک از این موارد برای افزایش دسترسی خود ، استفاده کنید.

تابلوهای LED سه رنگ

ویژگی های سه گانه از رنگ های پر جنب و جوش ( قرمز ، سبز و زرد ) تابلوهای LED سه رنگ به شما امکان می دهد با استفاده از پیام های متنی ، گرافیک ساده و انیمیشن ها با مصرف کنندگان ارتباط برقرار کنید. دقیقاً مانند تابلوهای دو طرفه و تمام رنگی ، شما توانایی تغییر پیام یا تصویری خود را در هر زمان که بخواهید دارید!

تابلوهای RGB معمولا به رنگ های “قرمز ، سبز و آبی” هستند. وضوح صفحه نمایش تا تصاویر تقریباً پر رنگ تا تابلوهای پیام ساده و چند رنگ متفاوت است. چراغ های RGB با برد پایین نیز می توانند در ترکیب قرمز ، سبز و زرد با نام Tri-Color LED Signs انجام شوند.

تابلوهای LED تک رنگ

ساده ترین نوع از تابلوهای led می باشد ، اما هنوز هم بسیار مؤثر است  شما می توانید اندازه های مختلفی را انتخاب کنید ، از اندازه بیلبورد برای استفاده در فضای باز گرفته تا بسیار کوچک برای استفاده در یک پنجره یا صفحه نمایش محصول. شما قادر خواهید بود به راحتی گرافیک یا پیام های ساده را به جامعه خود ارتباط دهید!

این رنگ ها معمولاً به رنگ آبی ، زرد یا کهربایی یا قرمز هستند. اگرچه در صورت لزوم ، رنگهای دیگری نیز موجود است. تابلوهای تک رنگ برای پیمایش صفحه های پیام با بودجه کم عالی هستند.

با ترکیب تابلوهای LED با تابلوهای پلاستیکی ، تأثیر بصری بزرگتری را ایجاد کنید!

تابلوهای LED به شما امکان می دهد هر زمان که مناسب دیدید ، تصاویر و پیام های خود را تغییر دهید. علائم پلاستیکی به شما امکان می دهد یک نمایه ثابت از برند خود را به جامعه خود ارائه دهید. هنگامی که در کنار هم مورد استفاده قرار گرفتید ، می توانید به جامعه خود نشان دهید که شما به عنوان یک مشاغل هستید و برای تأثیر بصری با مصرف کنندگان خود ارتباط برقرار کنید. هر دو علائم نور پلاستیکی و علائم پیام LED می توانند در داخل یا خارج از منزل استفاده شوند و در اندازه های مختلفی موجود هستند.

تابلوهای LED با نور پس زمینه

آیا تا به حال آن سبک های باشکوه تابلوها را مشاهده کرده اید که به نظر می رسد چراغ در اطراف نشانگر می تابد؟ چراغ های LED برای تابلوهای با نور پس زمینه کانال عالی هستند.

آخرین نوشته ها

تابلو املاک

تابلو املاک

تابلو مطب پزشک

تابلو مطب پزشک

اشتراک در خبرنامه

دریافت آخرین مطالب را چند بار در ماه به ایمیل خود تحویل دهید.

نوشته های مرتبط ...

تابلوسازی در سعادت آباد

تابلوسازی در سعادت آباد

اگر در منطقه سعادت آباد به دنبال این هستید که بتوانید طراحی و ساخت تابلو خود را به یک تابلوسازی حرفه ای و متخصص واگذار کنید بهتر است که در این مقاله با ما همراه باشید.  انواع تابلوسازی های معتبر و شناخته شده زیادی در سعادت آباد مشغول به فعالیت هستند که با خیال آسوده می توانید سفارش تابلو خود … ادامه مطلب

تابلو املاک

تابلو املاک

  رونق بخشیدن به کسب و کار یکی از مهمترین عواملی است که کمک می کند تا بتوانید نزد مخاطبین بیشتری دیده شوید. پس فرقی نمی کند که در چه زمینه ای فعالیت می کنید. در هر صورت نیاز است تا به سراغ سفارش یک تابلو تبلیغاتی بروید. تابلو املاک از دسته تابلوهایی است که در تنوع زیادی قابل سفارش … ادامه مطلب

تابلو مطب پزشک

تابلو مطب پزشک

  از انواع تابلوهای تبلیغاتی، می توان به تابلو مطب پزشک اشاره کرد که از انواع متنوعی بهره مند است. این تابلو از انواع حیاتی ترین تجهیزاتی است که باعث رونق بخشیدن به کسب و کار شما می شود و باعث می شود تا بتوانید بیشتر نزد مخاطب دیده شوید، تابلو تبلیغاتی می باشد. تابلو مطب پزشک یکی از تابلوهایی … ادامه مطلب

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *