همراه

 

 

 

کنترل تابلو از راه دور

امروزه استفاده از تکنولوژی تابلو تبلیغاتی هوشمند که قابلیت کنترل از راه دور را دارد، مزایای زیادی نسبت به تبلیغات کاغذی دارد این تکنولوژی را می توان به عنوان انقلابی در تبلیغات فضای شهری دانست.

ازخصوصیات تلویزیون های شهری این است که امکان دسته بندی به دو گروه آنلاین و آفلاین تقسیم میشود که آنلاین بودن یا آفلاین بودن آن به برد کنترلی این تلویزیون بستگی دارد، حال برخی از تولیدگران بردهای تلویزیون شهری، توانسته اند بردهایی را تولید کنند که امکان کنترل از راه دور را دارند.

امکانات برد تابلو تبلیغاتی هوشمند

  • کنترل بیسیم
  • امکان رمز گذاری روی برد، به شکلی طراحی شده است که تنها مصرف کننده امکان کنترل و مدیریت تابلو تبلیغاتی خود را داشته باشد.
  • امکان نمایش متن های دلخواه و طولانی روی تابلوی تبلیغاتی به صورت بیسیم
  • امکان اندازه گیری و نمایش دما روی تابلو
  • امکان نمایش ساعت بر روی تابلو
  • امکان خاموش و روشن کردن تابلو تبلیغاتی به صورت بیسیم
  • امکان تنظیم محتوای نمایش روی تابلوی تبلیغاتی که چه محتوایی « متن،دما،زمان» نشان داده شود.

موسسات تبلیغاتی با استفاده از این بیلبورد ها این امکان را فراهم کرده اند که تبلیغات مشتریان در هر منطقه ی جغرافیایی ،امکان برنامه ریزی زمان پخش اگهی ها را از راه دور به صورت هوشمند بتوانند انجام دهند. همچنین این قابلیت را هم دارد که تصاویر و ویدئو های متحرک در هر مکانی پخش شود.

کنترل از راه دور تلویزیون های شهری:

سوالی که شاید برای بسیاری از کاربران در خصوص استفاده از تکنولوژی تابلو تبلیغاتی هوشمند با قابلیت کنترل از راه دور مطرح شود این است که تلویزیون های شهری به چه شکلی کنترل میشود؟  و احتمالا بسیاری بر این باورند که شخصی به صورت تمام وقت باید مشخصات و اطلاعات این تلویزیون شهری را کنترل کند، اما در حقیقت کنترل تمامی تلویزیون های شهری به روش های مختلف صورت میگیرد که یکی از آنها کنترل از راه دور است، کنترل از راه دور تلویزیون شهری این امکان را فراهم میسازد که شخص در هر مکانی امکان پخش،کنترل و مدیریت تیزر و … را داشته باشد، توان پردازش پر سرعت این تلویزیون های شهری باعث شده امکان بوجود آمدن مشکل در سیستم کنترل از راه دور تقریبا به صفر برسد. کنترل از راه دور تلویزیون شهری از طریق  امکان های اینترنتی صورت میگیرد که یکی از این روش ها استفاده از شبکه وای فای است. امکان اتصال تلفن همراه به تلویزیون شهری که از طریق وای فای صورت میگیرد باعث آن شده است که انجام کارها هم سهولت بیشتری داشته باشد و هم با سرعت بالاتری صورت پذیرد، که با آمدن این تکنولوژی شما میتوانید همزمان که کارهای روزانه ی خود را انجام میدهید بتوانید کنترل تبلیغات روی تلویزیون شهری را هم داشته باشید.

تابلوسازی تیراژکار با ۱۰ سال سابقه در خصوص طراحی و ساخت انواع تابلوها آماده ارائه خدمت به مشتریان عزیز می باشد.

آخرین نوشته ها

تابلو املاک

تابلو املاک

تابلو مطب پزشک

تابلو مطب پزشک

اشتراک در خبرنامه

دریافت آخرین مطالب را چند بار در ماه به ایمیل خود تحویل دهید.

نوشته های مرتبط ...

تابلوسازی در سعادت آباد

تابلوسازی در سعادت آباد

اگر در منطقه سعادت آباد به دنبال این هستید که بتوانید طراحی و ساخت تابلو خود را به یک تابلوسازی حرفه ای و متخصص واگذار کنید بهتر است که در این مقاله با ما همراه باشید.  انواع تابلوسازی های معتبر و شناخته شده زیادی در سعادت آباد مشغول به فعالیت هستند که با خیال آسوده می توانید سفارش تابلو خود … ادامه مطلب

تابلو املاک

تابلو املاک

  رونق بخشیدن به کسب و کار یکی از مهمترین عواملی است که کمک می کند تا بتوانید نزد مخاطبین بیشتری دیده شوید. پس فرقی نمی کند که در چه زمینه ای فعالیت می کنید. در هر صورت نیاز است تا به سراغ سفارش یک تابلو تبلیغاتی بروید. تابلو املاک از دسته تابلوهایی است که در تنوع زیادی قابل سفارش … ادامه مطلب

تابلو مطب پزشک

تابلو مطب پزشک

  از انواع تابلوهای تبلیغاتی، می توان به تابلو مطب پزشک اشاره کرد که از انواع متنوعی بهره مند است. این تابلو از انواع حیاتی ترین تجهیزاتی است که باعث رونق بخشیدن به کسب و کار شما می شود و باعث می شود تا بتوانید بیشتر نزد مخاطب دیده شوید، تابلو تبلیغاتی می باشد. تابلو مطب پزشک یکی از تابلوهایی … ادامه مطلب

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *