همراه

 

 

 

قیمت ساخت تابلو سوپر اسلیم

در این مطلب به معرفی تابلو سوپر اسلیم و ارائه جزئیات در خصوص ساخت تابلو سوپر اسلیم و قیمت آن می پردازیم.

اگر بخواهیم راجب تبلیغات تاثیرگذار در فضای داخلی یک کسب و کار صحبت کنیم بهتر است یه نگاهی به مطب و سالن های آرایشگاه ها ، موبایل فروشی ها و … سطح شهر یک نگاهی بندازیم و خواهیم دید که در داخل این مکان های تجاری تابلوهایی وجود دارند با نورپردازی بسیارمناسب که باعث ایجاد آرامش در آدم می‌شود. شاید با خودتون فکر کرده باشید که این تابلوها چقدرزیباست و دارای یک نوربسیار ملایم و نرم می باشد. اصطلاحا به این مدل تابلو ،تابلوسوپر اسلیم گفته می‌شود که در دکوراسیون داخلی بسیار کاربرد دارد و این مدل تابلو ها بیشتر در داخل مغازه و… همراه با نورهای بسیار زیبا و آرامش بخش به کار می رود

ازمهمترین تفاوت هایی که تابلو سوپر اسلیم با سایر تابلوها دارد این هست که درآن جای هیچگونه پرچ  و تو رفتگی یا سوراخی نخواهید دید.برای نصب این تابلوابتدا آنها رو به صورت یک دست و وکیوم درمی آورند وازلحاظ ضخامت بسیار نازک تر از سایر تابلو ها می باشند .این تابلوها بسیار شیک و مشتری پسند می باشد.

قیمت تابلو سوپر اسلیم

قیمت های تابلوهای سوپراسلیم با توجه به متراژ به کار رفته ، مقدارنورپردازی وتعداد حروف به کار رفته و همچنین نوع جنس تابلو متفاوت می باشد که شما می توانید با توجه به نیاز خود با کارشناسان و مشاوران  وب سایت تیراژکار تماس حاصل نماید تا نسبت به تعیین بهتر قیمت ها و بالاترین کیفیت راهنمایی لازم را ارایه نمایند .

مزایای استفاده تابلو سوپراسلیم

استفاده از یک تبلیغ بسیارزیبا و مدرن

استفاده و اجرای طرح دلخواه شما

استفاده از نورپردازی مناسب با توجه به نیاز کسب و کار شما

ایجاد یک فضای بسیار مناسب برای جذب مشتری بیشتر و ماندگاری نام و برند شما در ذهن مشتری

هزینه بسیار مناسب با توجه به سایر هزینه های تبلیغات

قابل استفاده در تمامی دکوراسیون داخلی

بسیار نازک و بدون جای پرچ و سوراخ و تو رفتگی

نمونه کار تابلو سوپر اسلیم