همراه

 

 

 

انواع تابلو فروشگاه

در این مطلب به انواع تابلو فروشگاه در صنعت تابلوسازی می پردازیم. تابلو فروشگاه نشانه ای است که با نور و به شکل حروف برجسته با ابعاد و حجم طراحی و اجرا می شود.

در ادامه، هریک از انواع تابلو فروشگاه را که می توان با روشی مدرن و زیبا اجرا کرد، شرح خواهیم داد:

انواع تابلو فروشگاه

تابلو چلنیوم:

نقاشی چلنیوم به سال ۲۰۰۰ میلادی باز می گردد. در ابتدا تابلوهای چلنیوم به شکل تابلوهای ساده چلنیوم ساخته می شدند. اما با گذشت زمان، امکان ساخت نقاشی های چلنیوم از بسیاری جهات زیبا، مانند:

صفحه چلنیوم ستاره

نقاشی الماس چلنیوم

قرص های کریستالی چنیل

Double Plexiglas Chelnium

پلاک طلای دو الماس چلنیوم

تابلو لبه تابلو چلنیوم

و اسامی دیگر ارائه شد.

در ساخت هر یک از روش های تابلو چلنیوم، سازنده تابلو در ابعاد و اندازه های مشخص برش های پلکسی گلاس را ایجاد کرد.

تابلو سفارش داده شده توسط مشتری را پیاده سازی می کند.

تابلو فولادی:

تابلو فولادی یا استیل یکی از قدیمی ترین تابلو ها است. قادر به عبور نور لامپ های LED نیست.

برای ساخت تابلو استیل سبک تر، سازنده تابلو هنگام ساخت تخته بین حروف برجسته فولادی و پس زمینه تخته، فاصله یک سانتی متر را در نظر می گیرد.

در این بازه، لامپ های LED نصب شده اند و پس از نصب و روشن کردن لامپ ها، یک پس زمینه سایه روشن بسیار زیبا برای تابلو ارائه می شود.

نسل جدید تابلو های فلزی، تابلو های پلاستیکی است که ترکیبی از پلاستیک های نئونی و حروف فولادی است و با نور به نقاشی، نمای بسیار زیبایی می بخشد.

تابلو فولادی با مات پلاستیکی نیز روشی جدید است. برای ساخت لبه های حروف از ۱٫۵ میلی متر تا ۱/۵ تا ۳ سانتی متر از فلز استفاده می کند.

و برای درست کردن حروف زیر، از پلکسی گلاس مات استفاده می شود و تامین نور این مدل از تابلوهای برجسته فولادی نیز به صورت نور پنهان یا همان نور آندریک انجام می شود.

تابلو LED:

یکی از جدیدترین انواع تابلو فروشگاهی که چندین سال وارد زمینه تابلو سازی شده است تابلو LED است.

که می تواند به دو روش مختلف اجرا شود ، یعنی تابلو LED ثابت و تابلو LED روان.

تابلو های LED ثابت قادر به جابجایی تصاویر و متون تبلیغاتی نیستند و فقط با جلوه های نوری ویژه قابل اجرا هستند.

اما تابلو روان به راحتی می تواند متن ها و تصاویر را جابجا کند و هر انیمیشن را انجام دهد.

اخیراً علاوه بر تابلو درب ورودی، از علامت LED به عنوان نوار اطراف درب ورودی مغازه ها نیز استفاده می شود. در این حالت، طرح LED با چگالی متراکم ، متوسط و کم انجام می شود و LED در پلکسی گلاس قرار می گیرد. یا تخته مسی تعبیه شده است.

تابلو باکس نور:

تابلو باکس نور (Lightbox )جعبه ای است که از هر دو طرف یک تالک یا شیشه وجود دارد و یک پیام تبلیغاتی در داخل جعبه قرار داده شده است. برای نورپردازی این بیلبورد زیبا، فضایی در پشت آن برای قرار دادن لامپ های کم نور وجود دارد. این علامت زیبا و چند منظوره به دو روش طراحی شده و اجرا می شود: یک علامت آویز سبد و یک علامت سبد ایستاده

تابلو ترموود:

تابلو ترموود یکی از انواع تابلوهای فروشگاه مدرن و کلاسیک است که به جای استفاده از ورق پی وی سی به عنوان زیر سازی ، از چوب ترموود استفاده می شود و برای ساخت حروف برجسته روی تخته چوبی ، از انواع مختلف حروف برجسته استفاده می شود. فضایی با محیط چوبی و کلاسیک مانند طبیعت بکر و واقعی برای مشاغل خود ایجاد کنید.

صفحه کامپوزیت:

صفحه کامپوزیت به هر صفحه ای اطلاق می شود که بجای استفاده از ورق پی وی سی به عنوان زیر سازی، از ورق های کامپوزیت برای قسمت پایین تخته استفاده می شود و برای روش کار می توان از پلاستیک های نئونی برجسته، فولادی یا چلنیوم استفاده کرد.

تابلوی نئون:

با این حال، این نوع نقاشی سابقه طولانی در نقاشی دارد، اما اهمیت و کاربردهای آن هنوز کم نشده است و به عنوان یک تابلوی تبلیغاتی که توسط بسیاری از مشتریان استفاده می شود توصیه می شود.

تابلو نئون به دو روش مختلف اجرا می شود. یک روش اجرا بر اساس حروف پلاستیکی برجسته است. هر دو نوع آن از پلاستیک و لبه های حروف از پلاستیک ساخته شده است و آنها به خوبی قادرند نور را به طور مساوی ساطع کنند.

و نوع دیگری از تابلو نئون شیشه ای است که با استفاده از الکترود اجرا می شود.

 

 

آخرین نوشته ها

تابلو املاک

تابلو املاک

تابلو مطب پزشک

تابلو مطب پزشک

اشتراک در خبرنامه

دریافت آخرین مطالب را چند بار در ماه به ایمیل خود تحویل دهید.

نوشته های مرتبط ...

تابلوسازی در سعادت آباد

تابلوسازی در سعادت آباد

اگر در منطقه سعادت آباد به دنبال این هستید که بتوانید طراحی و ساخت تابلو خود را به یک تابلوسازی حرفه ای و متخصص واگذار کنید بهتر است که در این مقاله با ما همراه باشید.  انواع تابلوسازی های معتبر و شناخته شده زیادی در سعادت آباد مشغول به فعالیت هستند که با خیال آسوده می توانید سفارش تابلو خود … ادامه مطلب

تابلو املاک

تابلو املاک

  رونق بخشیدن به کسب و کار یکی از مهمترین عواملی است که کمک می کند تا بتوانید نزد مخاطبین بیشتری دیده شوید. پس فرقی نمی کند که در چه زمینه ای فعالیت می کنید. در هر صورت نیاز است تا به سراغ سفارش یک تابلو تبلیغاتی بروید. تابلو املاک از دسته تابلوهایی است که در تنوع زیادی قابل سفارش … ادامه مطلب

تابلو مطب پزشک

تابلو مطب پزشک

  از انواع تابلوهای تبلیغاتی، می توان به تابلو مطب پزشک اشاره کرد که از انواع متنوعی بهره مند است. این تابلو از انواع حیاتی ترین تجهیزاتی است که باعث رونق بخشیدن به کسب و کار شما می شود و باعث می شود تا بتوانید بیشتر نزد مخاطب دیده شوید، تابلو تبلیغاتی می باشد. تابلو مطب پزشک یکی از تابلوهایی … ادامه مطلب

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *