همراه

 

 

 

حروف استیل چیست؟

 

حروف استایل نوع دیگری از تابلوهای حروف برجسته می باشد که در نوع خود یکی از زیباترین حروف های برجسته محسوب می شود و در جهت ساخت تابلو سر در مکان های تجاری و ارگانهای دولتی مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع استیل

ورق های استیل در رنگهای مختلفی در بازار موجود است که در صنعت تابلو سازی بیشتر از رنگهای طلایی و نقره ای (که کاملا شبیه به آینه است) استفاده می شود. ورق های استیل در تابلو سازی به دو نوع بگیر و نگیر وجود دارد که در ادامه به توضیح مختصری در باره آنها می پردازیم.

ورق استیل بگیر

ورق استیل بگیر که قابلیت جذب آهن ربا به خود را دارد در دسته فولاد های زنگ بزن مانند سری ۴۰۰ قرار دارد و به دلیل استفاده درصد کمی از کروم مقاوت کمتری در مقابل زنگ زدگی دارند. معمولا استفاده از ورق های استیل بگیر در حرفه تابلو سازی مخصوصا برای فضای بیرونی به دلیل عدم مقاومت در برابر شرایط جوی مختلف توصیه نمی شود. پیشنهاد ما به مشتریان استفاده از ورق های نگیر است که از درصد بالاتر کروم به همراه نیکل برخوردار است.که باعث مقاوم بودن حروف در شرایط جوی می شود.

ورق استیل نگیر

ورق استیل نگیر بر عکس ورق استیل بگیر که خاصیت جذب آهن ربا را دارد عمل می کند و آهن ربا را به خود جذب نمی کند. استیل نگیر در دسته فولاد های زنگ نزن سری ۳۰۰ مانند ۳۰۴ و ۳۰۶ قرار دارد که به دلیل استفاده از کروم و نیکل در آن کاربرد فراوانی در صنعت تابلو سازی دارد.
استفاده از کروم و نیکل در استیل باعث مقاوم بودن آن در برابر سایش و خوردگی می باشد که این مورد باعث انتخاب گذینه ای مناسب برای ساخت تابلو استیل در فضای بیرونی و تمام شرایط جوی به شمار می رود.

آخرین نوشته ها

تابلو املاک

تابلو املاک

تابلو مطب پزشک

تابلو مطب پزشک

اشتراک در خبرنامه

دریافت آخرین مطالب را چند بار در ماه به ایمیل خود تحویل دهید.

نوشته های مرتبط ...

تابلوسازی در سعادت آباد

تابلوسازی در سعادت آباد

اگر در منطقه سعادت آباد به دنبال این هستید که بتوانید طراحی و ساخت تابلو خود را به یک تابلوسازی حرفه ای و متخصص واگذار کنید بهتر است که در این مقاله با ما همراه باشید.  انواع تابلوسازی های معتبر و شناخته شده زیادی در سعادت آباد مشغول به فعالیت هستند که با خیال آسوده می توانید سفارش تابلو خود … ادامه مطلب

تابلو املاک

تابلو املاک

  رونق بخشیدن به کسب و کار یکی از مهمترین عواملی است که کمک می کند تا بتوانید نزد مخاطبین بیشتری دیده شوید. پس فرقی نمی کند که در چه زمینه ای فعالیت می کنید. در هر صورت نیاز است تا به سراغ سفارش یک تابلو تبلیغاتی بروید. تابلو املاک از دسته تابلوهایی است که در تنوع زیادی قابل سفارش … ادامه مطلب

تابلو مطب پزشک

تابلو مطب پزشک

  از انواع تابلوهای تبلیغاتی، می توان به تابلو مطب پزشک اشاره کرد که از انواع متنوعی بهره مند است. این تابلو از انواع حیاتی ترین تجهیزاتی است که باعث رونق بخشیدن به کسب و کار شما می شود و باعث می شود تا بتوانید بیشتر نزد مخاطب دیده شوید، تابلو تبلیغاتی می باشد. تابلو مطب پزشک یکی از تابلوهایی … ادامه مطلب

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *