همراه

 

 

 

قیمت ساخت و طراحی تابلو راهنمای طبقات

استفاده از تابلو راهنمای طبقات (Floor Guide) برای جلوگیری از اتلاف وقت مراجعین و سردرگمی آن ها بسیار حائز اهمیت است و بازدهی آن سازمان یا شرکت را بالا می برد.

این نوع تابلو در ساختمان های اداری، بیمارستان ها، اماکن عمومی و خصوصی با نصب آن ها در قسمت لابی ورودی ها، شناسایی طبقات و واحد ها را برای مراجعین سهل و آسان می کند.

ساخت تابلو راهنمای طبقات

به منظور سفارش تابلو راهنمای طبقات ، می توانید با کارشناسان فروش سایت تیراژکار تماس حاصل فرمایید تا در اسرع وقت مشاوره لازم در این خصوص ارائه گردد.

کاربرد و موارد استفاده تابلو راهنمای طبقات

  • تابلو راهنمای ورودی اتاق ها و بخش های اداری
  • تابلو راهنمای دیواری ورودی اصلی
  • تابلو راهنمای ایمنی مانند خروج اضطراری و …
  • تابلو راهنمای بیمارستان
  • تابلو پلاک راهنما مانند پلاک واحد، پلاک انبار و…

این تابلو از نظر جنس دارای انواع پلکسی گلاس، آلومینیوم، کامپوزیت، مولتی استایل، ام دی اف، استیل و انواع تابلو های ترکیبی می باشد. ساخت  تابلو طبقات دارای تنوع زیادی از لحاظ جنس است

مزایای تابلو راهنمای طبقات

ویژگی هایی که هر تابلو راهنما باید داشته باشد این است که قابلیت جابجایی پلاک ها، جایگزینی پلاک جدید، استفاده از نورپردازی، نصب از سقف و ترکیب جنس را داشته باشد که می توان با خلاقیت به این ویژگی ها رسید. تابلو راهنما باید دارای جذابیت و زیبایی ظاهری باشند که در بدو ورود نظر مراجعین را جلب نماید. خوانایی و واضح بودن از دیگر ویژگی های آن است که هر کسی به راحتی آن را بخواند و باید در مکان مناسبی نصب شود و به راحتی قابل دیدن باشد و ضروریات را با استفاده از تصاویر بین المللی ثبت نماید.

هر کدام ازاین تابلو ها که به منظور دسترسی آسان اطلاعات برای ارباب رجوع و شناسایی طبقات می باشند، دارای علائم و نشانه هایی هستند که با توجه به معماری ساختمان طراحی می شوند. در واقع این تابلو ها باید به گونه ای طراحی شوند تا بتوان در هر زمانی که نیاز به تغییرات به درخواست مشتری وجود داشته باشد بتوان این تغییرات را که شامل تغییر نام افراد، تغییر نام بخش و … را اعمال کرد.

قیمت تابلوی راهنمای طبقات

قیمت تابلو راهنمای طبقات با توجه به جنس و متریال، ابعاد و طرح آن متفاوت است.