همراه

 

 

 

مزایای تبلیغات بیلبوردی

۱- کالای جدیدی را در بازار معرفی می کند

تبلیغات نقش مهمی در معرفی محصول جدید در بازار دارند. این امر مردم را به خرید محصول جدید تحریک می کند.

۲- گسترش بازار

دومین مزایای تبلیغات بیلبوردی این است که تولید کننده را قادر می سازد تا بازارش را گسترش دهد. این به کشف بازارهای جدید برای محصول و حفظ بازارهای موجود کمک می کند. این نقش در افزایش بازاریابی برای محصولات تولید کننده حتی با انتقال مشتریانی که در مناطق دور دست و دورافتاده زندگی می کنند نقش بسزایی ایفا می کند.

۳- افزایش فروش

تبلیغات ، تولید انبوه کالاها تسهیل می کند و حجم فروش را افزایش می دهد. به عبارت دیگر ، با هر افزایش فروش می توان فروش را با هزینه های اضافی در تبلیغات افزایش داد ، در نتیجه هزینه تولید کاهش می یابد .

۳- ایجاد رقابت

تبلیغات در رقابت رایج در بازار بسیار کمک می کند. تبلیغات مداوم برای نجات محصول از چنگال رقبا بسیار ضروری است.

۵- باعث افزایش اعتماد در میان مشتریان می شود

چنجمین مزایای تبلیغات بیلبوردی اینه که تبلیغات در افزایش اعتماد در میان مخاطبان بسیار مؤثر است. این کار تولید کننده و محصول را به مردم معرفی می کند. تبلیغات مکرر و کیفیت بهتر محصولات باعث شهرت بیشتر تولید کننده می شود و حسن نیت را برای نگرانی تقویت می کند.

مزایای تبلیغات بیلبوردی

۶- مصرف کنندگان را آموزش می دهد

ششمین مزایای تبلیغات بیلبوردی این مورد است که تبلیغات ماهیت آموزشی و پویا دارد. این امر مشتریان را با محصولات جدید و کاربردهای متنوع آنها آشنا می کند و همچنین در مورد کاربردهای جدید محصولات موجود آنها را آموزش می دهد.

۷- حذف واسطه ها

این کار با هدف ایجاد ارتباط مستقیم بین تولیدکننده و مصرف کننده انجام می شود و در نتیجه واسطه های بازاریابی از بین می رود. این باعث افزایش سود تولید کننده می شود و مصرف کننده ، محصولات را با قیمت های پایین تر دریافت می کند.

۸- محصولات با کیفیت بهتر

هشتمین مزایای تبلیغات بیلبوردی اینه که کالاهای مختلف با نام های مختلف تجاری تبلیغ می شوند. یک محصول مارک دار کیفیت استاندارد را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. تولید کننده ، کالاهای با کیفیت را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد و سعی می کند اعتماد به نفس آنها را نسبت به محصول خود جلب کند.

۹- پشتیبانی از فروش

تبلیغات تا حد زیادی کار یک فروشنده را تسهیل می کند. مشتریان قبلاً با محصولی که فروشنده می فروشد آشنا هستند. تلاش های فروشنده توسط تبلیغات بسیار تکمیل می شود.

۱۰- ایجاد فرصت های شغلی بیشتر

دهمین تبلیغات بیلبوردی این مورد است که تبلیغات فرصت های شغلی بیشتری را برای بسیاری از افراد با استعداد مانند نقاشان ، عکاسان ، خوانندگان ، کارتونیست ها ، نوازندگان ، مدل ها و افرادی که در آژانس های تبلیغاتی مختلف کار می کنند ایجاد کرده و ایجاد می کند.

۱۱- کاهش قیمت روزنامه ها و مجلات و غیره

آخرین مزایای تبلیغات بیلبوردی این می باشد که تبلیغات کمک بسیاری در کاهش هزینه روزنامه ها و مجلات و غیره می کند. هزینه انتشار روزنامه عمدتاً توسط تبلیغات منتشر شده در آن تأمین می شود.

راه های افزایش فروش به کمک تابلوهای تبلیغاتی

  1. فرصت های طراحی بیلبورد

تبلیغات بیلبوردی فضای خلاقیت و فضای زیادی را فراهم می کند. بر خلاف تبلیغات دیجیتال ، می توانید تبلیغات بیلبوردی را در زمان و مکان خاصی انتخاب کنید. به عنوان مثال ، اگر می خواهید یک سرویس غذایی را به بازار عرضه کنید ، زمانی را انتخاب کنید که افراد به طور معمول غذا می خورند. حدود ساعت هایی مانند ۱۲ تا ۱۳ برای ناهار است ، بنابراین شما می توانید آن گزینه را برای بیلبوردهای دیجیتال انتخاب کنید. هر تصمیمی درباره نحوه یا زمانی که می خواهید بیلبورد خود را نمایش دهید کاملاً به شما ارائه بستگی دارد .

هرچه خلاق تر باشید ، تبلیغ و پیام شما به یاد ماندنی تر خواهد بود. از خلاقیت خود استفاده کنید تا از برنامه های رقابتی بازاریابی متمایز شوید. با داشتن یک بیلبورد با طراحی مناسب ، مصرف کنندگان را از آن خود کنید. زیبایی شناسی توجه آنها را به خود جلب می کند و اگر به اندازه کافی بی نظیر به نظر برسد ، مردم تصویر را پخش می کنند و همچنین به یاد می آورند که کی هستید.

  1. تابلوهای تبلیغاتی را نمی توان اجتناب کرد

در هنگام تبلیغات بیلبوردی ، مخاطب شما تضمین می شود. با توجه به نمایش و مکان کمپین بازاریابی شما ، نادیده گرفتن تبلیغ شما برای مصرف کنندگان دشوارتر است. افراد تمایل دارند بیشتر در خیابان های خاموش به روشنایی و به محیط اطراف خود نگاه کنند. توجه آنها می تواند بیشتر به طرح ها تثبیت شود ، یا این امکان را پیدا می کنند که با عالمانه تر یک نشانه را بخوانند. این مورد در مورد افراد در ترافیک نیز به همین صورت است. از آنجایی که بیلبوردهای تبلیغاتی بسیار بزرگ و چشم نواز هستند ، برخی از افراد به معنای واقعی کلمه مجبور به دیدن تابلو مربوطه می شوند.

اکثر افراد بیشتر وقت خود را در یک ماشین می گذرانند. برای مسافرانی که از محل کار یا فعالیت در خانه خود در حال مسافرت هستند ، می توانید یک مصرف کننده را به مصرف پولش وادار کنید. مصرف کنندگان معمولاً قبل از اینکه از محل کار خود به خانه بروند ، به خرید می روند ، بنابراین تابلوهای تبلیغاتی یادآوری خوبی برای خرید یک کالای خاص است. این یک روش خوب و ظریف برای یادآوری یا حتی تحت تأثیر قرار دادن مردم برای خرید محصول یا خدمات شما است.

  1. فناوری و سبک های جدید

بازاریابان تمایل دارند این تصور غلط را داشته باشند که تنها یک شکل از تبلیغات بیلبورد وجود دارد. پوستر چاپ شده و بزرگ شده ای که روزانه می بینید قدیمی است اما با این وجود هنوز کار می کنند. اما ، بیش از یک شکل از تابلوهای تبلیغاتی وجود دارد. تابلوهای تبلیغاتی دیجیتال ، بیلبوردهای پل و موارد دیگر وجود دارد. شما می توانید بیلبورد هایی را انتخاب کنید که به بهترین وجه با مشاغل شما و افرادی که می خواهید هدف گذاری کنید ، کار کند.

انعطاف پذیری زیادی با طیف های مختلف از سبک های بیلبورد وجود دارد که می توانید انتخاب کنید. شما می توانید هم در فضای محیطی و هم در فضای مجازی به بازار عرضه کنید. اگر نیاز دارید تا مسافران و همچنین خریداران را در یک مرکز هدف قرار دهید ، می توانید تبلیغات دیجیتالی و خارجی را انجام دهید. همه اینها بستگی به نوع محصول شما دارد. به عنوان مثال ، کالاهای مصرفی که افراد زیادی از آن استفاده می کنند و به آنها احتیاج دارند ، باید در مناطق مختلف تبلیغ شوند.

  1. بیش از یک نوع مخاطب را درنظر بگیرید

اندازه بزرگ و قرار دادن بیلبوردها به منظور تقویت قرار گرفتن پیام شما در معرض دید است . بر خلاف تبلیغات دیجیتال ، شما می توانید از طریق بیلبوردهای تبلیغاتی به مخاطبان گسترده تری برسید. همه افراد یک وسیله تکنولوژیک برای دیدن تبلیغات ندارند ، اما از تبلیغات در فضای باز و داخل خانه نمی توان جلوگیری کرد. افراد در هر سنی ، جنسیت و نژادهایی در معرض تبلیغات بیلبورد شما قرار خواهند گرفت. کارآفرینان به طور معمول مسئولیت بازاریابی رسانه های اجتماعی و بهینه سازی موتور جستجو را بر عهده دارند ، زیرا مخاطبان هدف آنها جوان تر و مایل به استفاده از دستگاه های فناوری هستند. اما اگر می خواهید مطلقاً همه را هدف قرار دهید و فروش را افزایش دهید ، تبلیغات بیلبورد می تواند به دستیابی به این هدف کمک کند. شما قادر خواهید بود یک بازار بزرگ و متنوع را هدف قرار دهید.

با ایجاد آگهی تبلیغاتی ، می توانید به شهرت شرکت و تصویر محصول کمک کنید. تبلیغات بیلبورد می تواند به ایجاد مارکتینگ در دهان به دهان نیز کمک کند. بیشتر بازاریابان از فرصت بیلبورد استفاده کرده و طرحی را ایجاد کرده اند که توجه بسیاری را جلب می کند. بنابراین ، با ایجاد بیلبوردهای تبلیغاتی ، می توانید بازاریابی دهان به دهان را نیز آغاز کنید. مسیرهای زیادی همراه با تبلیغات بیلبورد وجود دارد.

  1. بیش از یک پیام تبلیغ کنید

وقتی صحبت از بازاریابی می شود ، هر کسب و کاری می خواهد بیش از یک پیام را نمایش دهد. وقتی فرصت فراهم شد ، بازاریابان می خواهند هر اطلاعات مثبتی را در مورد تجارت خود به اشتراک بگذارند. این شامل توصیفات ، فروش و سایر اخبار آموزنده است. بنابراین ، اگر می خواهید بیش از دو معامله یا پیام را به بازار عرضه کنید ، در بیلبوردهای دیجیتال سرمایه گذاری کنید. شما قادر خواهید بود دو تبلیغ دیجیتالی ایجاد کرده و هر دو را در طول زمان مشخص خود نمایش دهید. با اجازه این اتفاق می افتد ، می توانید از وضعیتی جلوگیری کنید که مجبور شوید برای انتخاب یک کمپین خاص ، تصمیم اجرایی بگیرید. شما می توانید برای مکان های مختلف و روزهای هفته طراحی بیلبورد های مختلف داشته باشید.

  1. تلاش کمتر برای بازار هدف

آنچه تبلیغات بیلبورد را بی نظیر می کند این است که چگونه بدون تلاش زیاد تبلیغ را به تعداد حداکثر افراد ارائه می دهد. ممکن است کسی استدلال کند که تبلیغات داخلی مانند تلویزیون ، رادیو و رسانه های اجتماعی همین کار را انجام می دهند. با این حال ، این رسانه ها مخاطب را ملزم می کنند که برای دیدن تبلیغ به وسایل خود مراجعه کنند. به عنوان مثال ، در مورد تبلیغات رسانه های اجتماعی ، افراد برای دیدن آگهی هایی که آنها را هدف قرار می دهند ، مجبور به استفاده از این بستر شدند.

از طرف دیگر ، مخاطب بودن در بیلبورد نیازی به آمادگی ندارد. مردم نیازی به استفاده از یک ابزار یا خرید یک رسانه چاپی مانند تبلت یا مجله ندارند. تحقیقات نشان می دهند  که ۷۱٪ از مصرف کنندگان غالباً به بیلبوردهای کنار جاده نگاه می کنند ، بنابراین اثربخشی تبلیغات بیلبورد را اثبات می کنند. یک نگاه واحد به آگهی ، همه چیز را برای جلب مخاطب و تحریک فراخوان برند می طلبد.

  1. افزایش قرار گرفتن در معرض دید مصرف کننده

تبلیغات بیلبوردی باعث افزایش میزان توجه مصرف کننده منهای هزینه اضافی می شود. پرداخت هزینه تبلیغات بیلبورد ۸۰ % ارزانتر از تبلیغات تلویزیونی است. جای تعجب نیست که بسیاری از مشاغل در هنگام نیاز به تقویت تلاش های بازاریابی خود به دنبال ایده های تبلیغاتی در فضای باز هستند.

همچنین یکی از مزایای تبلیغات بیلبورد در دسترس بودن ثابت آن است. فقط به نمونه های تبلیغاتی در بیلبورد که به طور مرتب در طول رفت و آمد روزانه خود مشاهده می کنید ، نگاه کنید. شما به نوعی بعضی از آن ها را به خاطر سپرده اید زیرا هر روز در معرض آنها قرار گرفته اید . فقط تصور کنید که مارک تجاری خود را در آن محل قرار دهید و به یاد بیاورید.

  1. جذابیت بصری شدید

یک استدلال است که بیان می کند بدبینان می توانند مطرح کنند که بیلبورد های تبلیغاتی به اندازه تبلیغات متحرک مانند تلویزیون و رسانه های اجتماعی چشمگیر نیستند. علاوه بر این ، به اندازه تبلیغات چاپی قابل تحمل نیست که بتوانید با خود همراه داشته باشید و تا زمانی که می خواهید نگه دارید. با وجود این محدودیت ها ، تبلیغات بیلبورد به دلیل قدرت اصلی آن که اندازه آن است همچنان شکوفا در بورس است . مطمئناً نادیده گرفتن پیام غول پیکر در مقابل شما آسان نخواهد بود .

آخرین نوشته ها

تابلو املاک

تابلو املاک

تابلو مطب پزشک

تابلو مطب پزشک

اشتراک در خبرنامه

دریافت آخرین مطالب را چند بار در ماه به ایمیل خود تحویل دهید.

نوشته های مرتبط ...

تابلوسازی در سعادت آباد

تابلوسازی در سعادت آباد

اگر در منطقه سعادت آباد به دنبال این هستید که بتوانید طراحی و ساخت تابلو خود را به یک تابلوسازی حرفه ای و متخصص واگذار کنید بهتر است که در این مقاله با ما همراه باشید.  انواع تابلوسازی های معتبر و شناخته شده زیادی در سعادت آباد مشغول به فعالیت هستند که با خیال آسوده می توانید سفارش تابلو خود … ادامه مطلب

تابلو املاک

تابلو املاک

  رونق بخشیدن به کسب و کار یکی از مهمترین عواملی است که کمک می کند تا بتوانید نزد مخاطبین بیشتری دیده شوید. پس فرقی نمی کند که در چه زمینه ای فعالیت می کنید. در هر صورت نیاز است تا به سراغ سفارش یک تابلو تبلیغاتی بروید. تابلو املاک از دسته تابلوهایی است که در تنوع زیادی قابل سفارش … ادامه مطلب

تابلو مطب پزشک

تابلو مطب پزشک

  از انواع تابلوهای تبلیغاتی، می توان به تابلو مطب پزشک اشاره کرد که از انواع متنوعی بهره مند است. این تابلو از انواع حیاتی ترین تجهیزاتی است که باعث رونق بخشیدن به کسب و کار شما می شود و باعث می شود تا بتوانید بیشتر نزد مخاطب دیده شوید، تابلو تبلیغاتی می باشد. تابلو مطب پزشک یکی از تابلوهایی … ادامه مطلب

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *