همراه

 

 

 

نکات ساده برای تابلو مغازه

در این مقاله همه چیز درباره تابلو مغازه را ارائه خواهیم داد. چه مغازه شما در یک جاده عابر پیاده واقع باشد یا در خیابان خلوت واقع شده باشد ، انواع صحیح علائم خرده فروشی مشتریان را به سمت خود جلب می کند و به آنها کمک می کند تا یک بار به داخل مغازه شما راه پیدا کنند.

شاید شما بخواهید با یک پیام عجیب توجه مردم را به خود جلب کنید. شاید شما نیاز به تبلیغ  یا یک پیشنهاد موقتی داشته باشید. یا شاید ، شما فقط نیاز دارید که علائم را در فضای خود آویزان کنید تا به مشتریان کمک کنید یک کالای خاص را پیدا کنند.

 

نکات ساده برای تابلو مغازه

بنرها ، پوسترها و علائمی که در مغازه خود قرار می دهید اغلب اولین فرصت شما برای تعامل با خریداران است. و برداشت های اول، برداشت های ماندگار است.

این شانس شما برای ایجاد تصویری است که می خواهید مشتریان بالقوه از شغل شما داشته باشند. مردم داخل مغازه شما را با نحوه نگاه در بیرون قضاوت می کنند.

بنابراین ، شیوه کلی و پیام رسانی روی علائم فروشگاه شما تأثیر می گذارد که آیا افراد به دنبال یک نگاه هستند یا خریدار واقعی هستند.

هدف هر علامت را تعریف کنید

قبل از سفارش محصولات مربوط به تابلوی مغازه خود، ایده خوبی است که برای هر یک از آنها برنامه ای داشته باشید.

ممکن است هدف از یک بنر در فضای باز تبلیغ یک فروش باشد ، در حالی که یک دکوراسیون در پنجره، می تواند به افرادی بگوید که هنگام باز کردن، از آنجا بروند یا نه. ایجاد پیام کوتاه برای هر یک از نشانه های شما ، پس از تعیین هدف هر یک ، بسیار ساده تر خواهد بود.

اطمینان حاصل کنید که تابلو شما قابل خواندن است

هنگام طراحی فضای کافی شاپ ، مهم است که در نظر بگیرید که دیدن مشاغلتان از آن سوی خیابان یا یک ماشین متحرک یا دوچرخه آسان خواهد بود. بنابراین ، اندازه متن روی علائم فروشگاه شما باید از فاصله دور قابل خواندن باشد.

تابلو مغازه

از رنگ های متضاد استفاده کنید

تضاد بین متنی که استفاده می کنید و پس زمینه ، همراه با فونت مورد نظر شما ، بر خوانایی تابلو شما تأثیر خواهد گذاشت.

به عنوان مثال ، یک بنر در فضای باز با طراحی مناسب می تواند تأثیر مثبتی بر تجارت شما داشته باشد ، اما از اثرات تابش خیره کننده خورشید آگاه باشید زیرا این امر خواندن آن را سخت می کند.

اگر قصد دارید بنر خود را در محلی با نور مستقیم خورشید آویزان کنید ، مطمئن شوید که تضاد زیادی بین رنگ پس زمینه و متن وجود دارد. توجه داشته باشید که جفت شدن رنگهای مشابه می تواند خوانایی یک نشانه را کاهش دهد.

طبق اعلام انجمن تبلیغات فضای باز آمریکا ، این پنج رنگ قابل خواندن ترین ترکیب برای تابلو خرده فروشی هستند:

  • سیاه روی زرد
  • سیاه روی سفید
  • زرد روی سیاه
  • سفید روی آبی
  • سبز روی سفید

از آشفتگی در تابلو خودداری کنید

فاصله خواندن هر محصولی را که طراحی می کنید در نظر بگیرید. هنگامی که مشتریان پیام های شما را از دورتر می خوانند ، می پردازد که چیزها را ساده نگه داشته و هدف خود را برای پیام کوتاه در یک پس زمینه ساده و تمیز هدف قرار دهید.

مختصر باشید اما مزایای آن را نیز شامل شوید

پیام تابلو خود را کوتاه و شیرین نگه دارید. اما دلیلی برای عمل به خواننده ارائه دهید. “گرم کردن دست های سرد با شکلات داغ خانگی” وسوسه انگیزتر از “شکلات داغ است که در اینجا فروخته می شود”.

و اگر خدمات تعمیراتی ارائه می دهید ، قبل و بعد از تصاویر ، تجسم فواید استفاده از مشاغل خود را برای افراد آسان می کند.

آخرین نوشته ها

تابلو املاک

تابلو املاک

تابلو مطب پزشک

تابلو مطب پزشک

اشتراک در خبرنامه

دریافت آخرین مطالب را چند بار در ماه به ایمیل خود تحویل دهید.

نوشته های مرتبط ...

تابلوسازی در سعادت آباد

تابلوسازی در سعادت آباد

اگر در منطقه سعادت آباد به دنبال این هستید که بتوانید طراحی و ساخت تابلو خود را به یک تابلوسازی حرفه ای و متخصص واگذار کنید بهتر است که در این مقاله با ما همراه باشید.  انواع تابلوسازی های معتبر و شناخته شده زیادی در سعادت آباد مشغول به فعالیت هستند که با خیال آسوده می توانید سفارش تابلو خود … ادامه مطلب

تابلو املاک

تابلو املاک

  رونق بخشیدن به کسب و کار یکی از مهمترین عواملی است که کمک می کند تا بتوانید نزد مخاطبین بیشتری دیده شوید. پس فرقی نمی کند که در چه زمینه ای فعالیت می کنید. در هر صورت نیاز است تا به سراغ سفارش یک تابلو تبلیغاتی بروید. تابلو املاک از دسته تابلوهایی است که در تنوع زیادی قابل سفارش … ادامه مطلب

تابلو مطب پزشک

تابلو مطب پزشک

  از انواع تابلوهای تبلیغاتی، می توان به تابلو مطب پزشک اشاره کرد که از انواع متنوعی بهره مند است. این تابلو از انواع حیاتی ترین تجهیزاتی است که باعث رونق بخشیدن به کسب و کار شما می شود و باعث می شود تا بتوانید بیشتر نزد مخاطب دیده شوید، تابلو تبلیغاتی می باشد. تابلو مطب پزشک یکی از تابلوهایی … ادامه مطلب

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *