همراه

 

 

 

هر روز صد ها تبلیغ در فضای باز می بینید و حتی اگر در شهری مانند تهران یا اصفهان زندگی می کنید حتی بیشتر نیز مشاهده می کنید . اما عکس العمل شما از این تبلیغات احتمالاً نزدیک به صفر است . انجام تبلیغات در فضای باز به روش صحیح امری ضروری است .

همچنین این نوع تبلیغات به عنوان تبلیغات خارج از خانه (OOH) شناخته می شوند ، تبلیغات در فضای باز یک اصطلاح گسترده است که توصیف هر نوع کمپینی که هنگام خارج از خانه های خود به دست مصرف کنندگان می رسد گفته می شود .

این یک واسطه در بازار انبوه است ، دقیقاً مثل رادیو و تلویزیون . این بهترین استفاده برای پیام های گسترده ، مارک تجاری و کمپین های پشتیبانی است .

انواع تبلیغات در فضای باز

تبلیغات در فضای باز و بیرون بسیار مهم هستند زیرا صد ها و هزاران نفر با پای پیاده ، حمل و نقل انبوه یا با ماشین آن ها را می بینند . معمولاً بسیار سریع و تأثیرگذار هستند . متداول ترین شکل رسانه های فضای باز شامل موارد زیر است :

·      تبلیغات بیلبوردی

·      نمایش نقطه فروش

·      مبلمان خیابانی مانند ایستگاه های اتوبوس ، کیوسک و باجه های تلفن عمومی

·      تبلیغات حمل و نقلی مانند تاکسی ، اتوبوس ، مترو و قطار

·      بیلبوردهای موبایلی و همراه

تبلیغات در فضای باز

این نوع تبلیغات قبلاً به این معنی بود که تبلیغات در فضای باز راهی ساده برای دستیابی به آگاهی از برند بود . انتقال پیام پیچیده بر روی رسانه ای که افراد فقط برای چند ثانیه یا حداکثر چند دقیقه مشاهده می کنند ممکن نیست . این نوع تبلیغات به عنوان پشتیبانی از تلویزیون ، پست مستقیم ، رادیو و کمپین های چاپی دیده می شد . این نوع تبلیغات محصول یا خدمات را در مقابل ذهن خود نگه می داشت .

اما با پیشرفت فن آوری موبایلی و وب سایت ها ، تبلیغات در فضای باز می تواند افراد را به سمت انجام فوری کار ها وادار کند . از کدهای QR گرفته تا آدرس های وب ساده و یا حتی برنامه هایی مانند Snapchat و Instagram ، رسانه های روباز می توانند راهی برای شروع مکالمه با مصرف کننده یا ایجاد یک کمپین در فضای باز برای دیده شدن و گسترش پیدا کردن باشند .

برخی از تبلیغات در فضای باز می توانند به کانون و مرکز یک کمپین تبدیل شوند ، به خصوص هنگامی که یک شیرین کاری را شامل می شود یا باعث تعامل با کاربران و تلفن های همراه آن ها می گردد .

نکاتی درباره کمپین های تبلیغاتی موفق در فضای باز

استراتژی فضای باز خود را با برنامه ریزی دقیق انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید این تبلیغات برای کسب و کار شما مفید است . ما در دنیایی زندگی می کنیم که توسط تلفن های هوشمند و سایر دستگاه های قابل حمل اداره می شود . توجه مصرف کننده متوسط ​​به یک صفحه کوچک در مقابل آنها جلب می شود ، نه به تابلوهای تبلیغاتی و بسته بندی های ترانزیت . شما باید در آن محدوده توجه ارزشمند قرار بگیرید .

به تبلیغات در فضای باز خود به عنوان چیزی که باعث ایجاد تحریک می شود نزدیک شوید . مردم آن را می بینند ، آن را ضبط می کنند و آن را در رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارند .

پول خود را در وب سایت های پر ترافیک خرج کنید: شاید وسوسه شوید واحدهای ارزان تر و بسیاری از آن ها را بخرید ، اما خیلی بهتر است با یک سایتی بروید که یک میلیون بازدید داشته باشد نه پنج سایت که ۸۰۰۰۰۰ نفر را بدست آورند.

اگر شما خوش شانس باشید ، تبلیغات در فضای باز شما مخاطب به مدت یک یا دو ثانیه به خود جلب می کند . شما نمی خواهید تبلیغات را با پیام ها و تماس های عملی اشباع کنید .

انواع مختلف روش های تبلیغاتی

تبلیغات به شکلی بسیار پیچیده از ارتباطات تکامل یافته است ، به معنای واقعی کلمه هزاران روش مختلف برای کسب و کار برای دریافت پیام به مصرف کننده وجود دارد .

تبلیغات آنلاین (با نام مستعار دیجیتال)

اگر یک تبلیغ را از طریق اینترنت مشاهده می کنید ، پس آن به عنوان تبلیغات آنلاین طبقه بندی می شود. در حقیقت ، در همین صفحه و اکثر وب سایت های دیگری که بازدید می کنید ، تبلیغات وجود دارد ، زیرا آن ها یکی اصلی ترین راه های درآمد در اینترنت هستند .

تلفن همراه و تبلیغات تلفن همراه

یکی از قدرت های مهم در تبلیغات دیجیتالی از طریق دستگاه های تلفن همراه مانند تلفن های همراه ، تبلت و سایر دستگاه های الکترونیکی قابل حمل با اتصال به اینترنت است . روندهای فعلی در تبلیغات موبایل شامل استفاده عمده از رسانه های اجتماعی مانند توییتر ، اینستاگرام ، اسنپ چت ، لینکدین و فیس بوک است. تبلیغات موبایل شبیه به تبلیغات آنلاین است و به عنوان روشی برای دستیابی به مشتریان جدید اهمیت روزافزونی پیدا می کند.

تبلیغات دوره ای

اگر در یک مجله ، یک روزنامه یا هر چیز دیگری باشد که در فواصل منظم از آن بیرون می آید ، آنگاه تبلیغات دوره ای است (به معنای تبلیغ چاپی). در گذشته بدست آوردن تبلیغات دوره ای یک مجله بزرگ یا پشت جلد یک روزنامه به این معنی بود که میلیون ها نفر پیام را دیدند .

بروشور ، جزوه ، آگهی های تبلیغاتی ، جزوه ها

اگرچه برخی از این رسانه ها می توانند در صفحات روزنامه ها و مجلات قرار گیرند ، اما معمولاً به دلیل اینکه احتمال دیدن آن ها کمتر است ، با آن ها به عنوان یک نوع تبلیغات جداگانه رفتار می شود . از چیزی که بر روی میز پیشخوان یا خدمات مشتری قرار گرفته است تا یک بروشور ماشین .

تبلیغات مستقیم با ایمیل

هر یک از تکنیک های ذکر شده در بالا می تواند در ایمیل مستقیم وارد شود . این بدان معنی است که قطعات چاپ شده شما مستقیماً برای مصرف کننده ارسال می شوند . این روشی است که توسط آژانس های بازاریابی همچنان ادامه دارد .

تبلیغات در فضای باز

این نوع تبلیغات به عنوان تبلیغات خارج از خانه یا OOH شناخته می شوند ، این یک اصطلاح گسترده است که توصیف کننده هر نوع تبلیغاتی است که هنگام دور بودن از خانه به مصرف کنندگان می رسد. به تابلوهای تبلیغاتی ، پوسترهای ایستگاه های اتوبوس و حتی آن تابلوهای بزرگ دیجیتالی در میدان ها را شامل می شود . برای انجام این نوع تبلیغات می توانید از گروه تیراژکار کمک بگیرید .

آخرین نوشته ها

تابلو املاک

تابلو املاک

تابلو مطب پزشک

تابلو مطب پزشک

اشتراک در خبرنامه

دریافت آخرین مطالب را چند بار در ماه به ایمیل خود تحویل دهید.

نوشته های مرتبط ...

تابلوسازی در سعادت آباد

تابلوسازی در سعادت آباد

اگر در منطقه سعادت آباد به دنبال این هستید که بتوانید طراحی و ساخت تابلو خود را به یک تابلوسازی حرفه ای و متخصص واگذار کنید بهتر است که در این مقاله با ما همراه باشید.  انواع تابلوسازی های معتبر و شناخته شده زیادی در سعادت آباد مشغول به فعالیت هستند که با خیال آسوده می توانید سفارش تابلو خود … ادامه مطلب

تابلو املاک

تابلو املاک

  رونق بخشیدن به کسب و کار یکی از مهمترین عواملی است که کمک می کند تا بتوانید نزد مخاطبین بیشتری دیده شوید. پس فرقی نمی کند که در چه زمینه ای فعالیت می کنید. در هر صورت نیاز است تا به سراغ سفارش یک تابلو تبلیغاتی بروید. تابلو املاک از دسته تابلوهایی است که در تنوع زیادی قابل سفارش … ادامه مطلب

تابلو مطب پزشک

تابلو مطب پزشک

  از انواع تابلوهای تبلیغاتی، می توان به تابلو مطب پزشک اشاره کرد که از انواع متنوعی بهره مند است. این تابلو از انواع حیاتی ترین تجهیزاتی است که باعث رونق بخشیدن به کسب و کار شما می شود و باعث می شود تا بتوانید بیشتر نزد مخاطب دیده شوید، تابلو تبلیغاتی می باشد. تابلو مطب پزشک یکی از تابلوهایی … ادامه مطلب

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *