همراه

 

 

 

تاریخچه تابلوسازی تبلیغاتی

تاریخچه تابلوسازی تبلیغاتی در قرن ۱۸

اولین تابلوهای تبلیغاتی در دهه ۱۸۳۰ اختراع شدند . تاریخچه تابلوسازی تبلیغاتی در دهه ۱۸۶۰ به یک شکل محبوب برای تبلیغات تبدیل شدند . سپس ، با نزدیک شدن به قرن نوزدهم ، محبوبیت آن ها نیز بسیار زیادتر گردید .

در دهه ۱۸۳۰ ، مردی به نام جارد بل بعضی از اولین تابلوهای تبلیغاتی را ایجاد کرد . این تابلوهای تبلیغاتی سیرک هایی را مانند Barnum and Bailey را تبلیغ می کردند . تابلوهای تبلیغاتی غالباً پوسترهای بزرگی بودند که تصاویر رنگارنگی را به نمایش می گذاشتند . آنها برای هر یک از برنامه های آینده خود بر ویژگی های منحصر به فرد و عناصر تبلیغاتی تأکید می کردند .

دهه ۱۸۶۰ شرکت ها قادر به استفاده از فضای بیرونی برای استفاده از تبلیغات خود بودند . در نتیجه تبلیغ کنندگان شروع به استفاده از قوانین و مقررات جدید کردند ، تابلو های تبلیغاتی مختلفی را تنظیم کردند و در مورد فرم ها و خلاقیت های خود آن ها را آزمایش کردند . آن ها غالباً به صورت دستی بودند .

تاریخچه تابلوسازی تبلیغاتی در قرن ۱۹

دو اتفاق مهم در دهه چهارم قرن ۱۹ رخ داد :

تابلوهای تبلیغاتی محبوبیت بیشتری پیدا کردند و همین امر به تأسیس انجمن های مختلف تبلیغاتی منجر شد . برخی از مشهورترین اتفاقات این دوره تاسیس انجمن بین المللی پوستر بیل و انجمن بیل پوسترهای وابسته بود .

با برجسته تر شدن این انجمن ها ، استانداردهای تبلیغاتی در مورد تابلو های تبلیغاتی شروع به تغییراتی بسیاری کردند . در سال ۱۸۸۹ ، نمایشگاه پاریس اولین بیلبورد بیست و چهار ورقی را نشان داد . آن قالب بیست و چهار برگه تبدیل به یک قالب استاندارد برای تابلوهای تبلیغاتی در همه جا شد .

جارد بل برخی از اولین تابلوهای تبلیغاتی را برای کارهای معروف سیرک در دهه ۱۸۳۰ ایجاد کرد .

قانون Nw به تبلیغ کنندگان اجازه می داد تا در دهه ۱۸۶۰ فضای بیرون از خانه را برای اهداف تبلیغاتی خریداری کنند .

انجمن بین المللی پوستر بیل و انجمن بیل پوسترهای تبلیغاتی تابلوهای تبلیغاتی را به سایر تبلیغ کنندگان معرفی کردند .

سابقه بیلبوردها و تتاریخچه تابلوهای تبلیغاتی

Model T یکی از اولین اتومبیل های مقرون به صرفه بود . این خودرو صنعت خودروسازی کشور ایالات متحده آمریکا را تغییر داد . هرچه مردم بیشتر به اتومبیل متکی شدند ، جاده ها و بزرگراه ها نیز برای حمایت از آن ها ساخته شدند . طولی نکشید که تبلیغ کنندگان متوجه شدند که تنظیم تابلوهای تبلیغاتی در جاده ها و بزرگراه ها یک استراتژی تبلیغاتی عالی است .

به دلیل افزایش  بی رویه خودروها ، شهرها مجبور شدند زیر ساخت های خود را برای تطبیق بازار رو به رشد خودرو تطبیق دهند. این منجر به ایجاد جاده ها و بزرگراه های بهتری شد . اندکی پس از آن ، تبلیغ کنندگان متوجه شدند که این امر به تبلیغات واقعی در محیط های بیرون تبدیل می شود .

در حالی که تابلوهای تبلیغاتی همیشه در طول قرن بیستم تبلیغاتی رایج بودند ، اما تا زمان ایجاد سیستم بزرگراه بین شهری ، تابلوهای تبلیغاتی با موفقیت فوق العاده ای روبرو نشدند .

صدها مشاغل از این روش تبلیغات به نفع خود استفاده کردند . بیشتر این مشاغل تابلو های معمولی را ترجیح دادند . اما مشاغل دیگری نیز وجود داشته اند که تابلوهای گران قیمت و زیبا را ترجیح دادند .

قرار دادن تابلوهای تبلیغاتی در سیستم بزرگراه بین شهری تا حد زیادی کنترل نشده بود . از نظر اندازه ، فاصله ، قرارگیری و طراحی محدودیت های بسیار کمی وجود داشت . این عدم تنظیم در سال ۱۹۶۵ تغییر یافت .

سیستم بزرگراه بین شهری رونق بسیاری برای صنعت بیلبورد به ارمغان آورد. بیلبوردهای تبلیغاتی بسیار محبوب بودند و مشاغل و محصولاتی که حتی بیشتر تبلیغ می کردند.

در سال ۱۹۶۵ قانون زیباسازی بزرگراه تصویب شد . قانون زیباسازی بزرگراه محدودیت هایی در تعداد تابلوهای تبلیغاتی که می توان در امتداد بزرگراه ها قرار داد ، و همچنین مقررات مربوط به عواملی مانند اندازه ، فاصله و روشنایی را تعیین می کند.

در حالی که برخی از این صنعت فکر می کردند که این امر بیلبوردهای تبلیغاتی را پایان می دهد ، اینگونه نشد. در عوض ، طرح های بیلبورد مطابق آیین نامه های تازه شکل گرفته است .

سیستم بزرگراه بین شهری و قرار دادن بیلبوردها تا حد زیادی بدون کنترل بود

این در سال ۱۹۶۵ با تصویب قانون زیباسازی بزرگراه تغییر کرد .

تبلیغ کنندگان مجبور به رعایت مقررات مختلف در مورد فاصله ، اندازه و روشنایی شدند

تابلوهای تبلیغاتی همچنان محبوب بودند ، اما برای رعایت این آیین نامه جدید مجبور به تغییر و توسعه شدند .

تاریخچه تابلوسازی تبلیغاتی

آینده تابلوسازی تبلیغاتی

امروز ، تابلوهای تبلیغاتی هنوز درصد زیادی از بازار تبلیغات را تشکیل می دهند . اما به جای اینکه به سمت بیلبوردهای سنتی بروید ، تبلیغ کنندگان از روش های دیجیتالی استفاده می کنند . تابلوهای تبلیغاتی دیجیتالی ضمن ارائه شکل تبلیغاتی واضح تر و جذاب تر ، کار کمتری را به همراه دارند و هزینه های کمتری نیز دارند.

تاریخچه تابلوسازی تابلوهای تبلیغاتی دیجیتال

از نظر برخی ، تبلو ها به عنوان “یادگار گذشته” دیده می شوند . اگر چه برای تبلیغ کنندگان این دور از حقیقت است . امروزه ، بیلبوردها ۶۶ درصد از بازار تبلیغات “خارج از خانه” را تشکیل می دهند و بسیاری از این بیلبوردها دیجیتال هستند .

تابلوهای دیجیتالی نسبت به تابلو های سنتی به کار کمتری نیاز دارند . آن ها همچنین امکانات بیشتری برای خلاقیت و نمایش به مخاطبان را ارائه می دهند .

تابلوهای دیجیتالی و سایر رسانه های در فضای باز شروع به ادغام سنسورها و دوربین ها می کنند . این ها امکان تبلیغ پویاتر و جذاب تری را فراهم می کنند که مستقیماً با هر کسی که در حال مشاهده تبلیغ است ، ارتباط برقرار می کند .

در حالی که فرم تابلوهای تبلیغاتی به تغییر و تحول خود ادامه خواهند داد .

تابلوهای تبلیغاتی هنوز بخش قابل توجهی از بازار تبلیغات را تشکیل می دهند

بیلبورد سنتی با همتای دیجیتال آنها جایگزین شدند .

تابلوهای تبلیغاتی دیجیتال نسبت به تابلوهای تبلیغاتی سنتی نیاز به نگهداری کمتری دارند . از سنسورها و دوربین ها برای ایجاد تبلیغات تعاملی استفاده می شود .

آخرین نوشته ها

تابلو املاک

تابلو املاک

تابلو مطب پزشک

تابلو مطب پزشک

اشتراک در خبرنامه

دریافت آخرین مطالب را چند بار در ماه به ایمیل خود تحویل دهید.

نوشته های مرتبط ...

تابلوسازی در سعادت آباد

تابلوسازی در سعادت آباد

اگر در منطقه سعادت آباد به دنبال این هستید که بتوانید طراحی و ساخت تابلو خود را به یک تابلوسازی حرفه ای و متخصص واگذار کنید بهتر است که در این مقاله با ما همراه باشید.  انواع تابلوسازی های معتبر و شناخته شده زیادی در سعادت آباد مشغول به فعالیت هستند که با خیال آسوده می توانید سفارش تابلو خود … ادامه مطلب

تابلو املاک

تابلو املاک

  رونق بخشیدن به کسب و کار یکی از مهمترین عواملی است که کمک می کند تا بتوانید نزد مخاطبین بیشتری دیده شوید. پس فرقی نمی کند که در چه زمینه ای فعالیت می کنید. در هر صورت نیاز است تا به سراغ سفارش یک تابلو تبلیغاتی بروید. تابلو املاک از دسته تابلوهایی است که در تنوع زیادی قابل سفارش … ادامه مطلب

تابلو مطب پزشک

تابلو مطب پزشک

  از انواع تابلوهای تبلیغاتی، می توان به تابلو مطب پزشک اشاره کرد که از انواع متنوعی بهره مند است. این تابلو از انواع حیاتی ترین تجهیزاتی است که باعث رونق بخشیدن به کسب و کار شما می شود و باعث می شود تا بتوانید بیشتر نزد مخاطب دیده شوید، تابلو تبلیغاتی می باشد. تابلو مطب پزشک یکی از تابلوهایی … ادامه مطلب

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *