همراه

 

 

 

طراحی تابلو فروشگاه، تابلو مغازه جدید

در این مطلب به بررسی طراحی تابلو فروشگاه،تابلو مغازه جدید می پردازیم

یکی از نکته های مهمی که بعد از راه اندازی هر کسب و کاری باید به آن توجه کرد، معرفی کسب و کار خود به مخاطبان است که این امر با استفاده از تبلیغات امکان پذیر است. یکی از رایج ترین و بهترین روش تبلیغات، استفاده از تابلوی تبلیغاتی است. بسیاری از کسب و کار ها مانند: بانک ها، مغازه ها، فروشگاه ها، مراکز دولتی و … از تابلوی تبلیغاتی برای معرفی خود استفاده می کنند.

جالب است بدانید اصولاً افراد جذب فروشگاه ها و مغازه های می شودند که به ظاهر خود اهمیت بیشتری می دهند. در واقع هر چه تابلوی تبلیغاتی جذاب تر و مناسب تری استفاده کنید کسب و کار شما رونق بیشتری پیدا می کند.

بنابراین با توجه به اهمیت بسیار بالای تابلوی سر درب مغازه، در این مقاله سعی می کنیم به موارد مهم در این زمینه اشاره کنیم.

تأثیر تابلوی مغازه در کسب و کار

برای اینکه بتوانید به فعالیت خود ادامه دهید باید کسب و کارتان دیده شود. در واقع تبلیغات باید به گونه ای باشد که تمامی مردم جهان بتوانند کسب و کارتان را بشناسند. تابلوی تبلیغاتی یکی از رایج ترین و مطلوب ترین نوع تبلیغات است. شما با توجه به نوع کسب و کارتان می توانید از تابلوهای متفاوتی استفاده کنید تا با فعالیت و سبک کارتان هماهنگی داشته باشد.

با توجه به بودجه، مکان و سلیقه تان شما می توانید تابلوهای مختلفی را انتخاب کنید. البته جدیداً استفاده از تابلوهای چلنیوم به دلیل استفاده از حروف برجسته، روشنایی و نورپردازی مورد توجه عموم قرار گرفته است.

انواع تابلوهای تبلیغاتی

تابلوسازی تیراژکار افتخار دارد معرفی تجارت های مختلف را در قالب تابلو به بهترین نحو انجام دهد نمونه کارهای مختلف و جدید این گروه را در بخش نمونه کارهای هر قسمت ملاحظه فرمایید.

تابلوی چلنیوم

نوعی آلومنیوم است که با طی کردن مراحل مختلف به شکل ورقه های آینه ای در می آید و سپس برای برجسته سازی حروف به عنوان لبه کار مورد استفاده قرار می گیرد.

تابلو نئون پلاستیک

این تابلو شبیه به چلنیوم است با این تفاوت که جنس حروف از پلکسی گلاس است. باید به این نکته توجه داشت که در ساخت این تابلو از هیچ نوع فلزی استفاده نشده است و از مواد پلاستیکی مانند سامپکس و ییرلانگ ساخته می شود.

تابلوی فلزی

در ساخت تابلوی فلزی نمی شود از نور استفاده کرد زیرا جنس این حروف از فلز می باشد و نور را نمی توانند از خود عبور دهند.

تابلوی رینگی

در ساخت این تابلوها از فلز و پلاستیک استفاده شده است. در واقع حروف برجسته جنسشان از فلز است اما در بین آن ها از پلاستیک استفاه شده است تا بتوانند نور را عبور دهند. این نوع تابلو بسیار پرطرفدار است.

تابلوهای ال ای دی

در واقع تابلوهای ال ای دی یکی از پر تقاضاترین نوع تابلوهای تبلیغاتی است. برای ساخت این تابلوها ابتدا متن و عکس مورد نظر را روی آن چاپ می کنند سپس دور متن و یا عکس را ال ای دی کار می کنند. در ساخت این نوع تابلوهای تبلیغاتی می توان از دو یا هشت مدل رقص نور استفاده کرد.

تابلوهای استیل

جنس این تابلوها از استیل است و در انواع مختلف طرح و رنگ ساخته می شود .

تابلوهای تبلیغاتی با لامپ های نئون

این نوع تابلو برای بسیاری از مردم آشنا است. این تابلوها با استفاده از لامپ های نئون با رنگ های مختلف ساخته می شود که بسیار جذاب است.

نمای کامپوزیت

یکی از روش های جدید جذب مشتری استفاده از نمای کامپوزیت در طراحی نمای خارجی هر کسب و کار می باشد.

هر گونه تجربیات شخصی و نظرات خود را در خصوص طراحی تابلو فروشگاه،تابلو مغازه جدید با ما در میان بگذارید.

آخرین نوشته ها

تابلو املاک

تابلو املاک

تابلو مطب پزشک

تابلو مطب پزشک

اشتراک در خبرنامه

دریافت آخرین مطالب را چند بار در ماه به ایمیل خود تحویل دهید.

نوشته های مرتبط ...

تابلوسازی در سعادت آباد

تابلوسازی در سعادت آباد

اگر در منطقه سعادت آباد به دنبال این هستید که بتوانید طراحی و ساخت تابلو خود را به یک تابلوسازی حرفه ای و متخصص واگذار کنید بهتر است که در این مقاله با ما همراه باشید.  انواع تابلوسازی های معتبر و شناخته شده زیادی در سعادت آباد مشغول به فعالیت هستند که با خیال آسوده می توانید سفارش تابلو خود … ادامه مطلب

تابلو املاک

تابلو املاک

  رونق بخشیدن به کسب و کار یکی از مهمترین عواملی است که کمک می کند تا بتوانید نزد مخاطبین بیشتری دیده شوید. پس فرقی نمی کند که در چه زمینه ای فعالیت می کنید. در هر صورت نیاز است تا به سراغ سفارش یک تابلو تبلیغاتی بروید. تابلو املاک از دسته تابلوهایی است که در تنوع زیادی قابل سفارش … ادامه مطلب

تابلو مطب پزشک

تابلو مطب پزشک

  از انواع تابلوهای تبلیغاتی، می توان به تابلو مطب پزشک اشاره کرد که از انواع متنوعی بهره مند است. این تابلو از انواع حیاتی ترین تجهیزاتی است که باعث رونق بخشیدن به کسب و کار شما می شود و باعث می شود تا بتوانید بیشتر نزد مخاطب دیده شوید، تابلو تبلیغاتی می باشد. تابلو مطب پزشک یکی از تابلوهایی … ادامه مطلب

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *