همراه

 

 

 

انواع تابلو چلنیوم

تابلو چلنیوم دارای اشکال مختلفی می باشد که می تواند متناسب با مکان شما مورد ساخت و استفاده قرار بگیرد این تابلو دارای رنگ بندی ها و مهندسی خاصی برای نصب بوده و با سایر تابلوها متفاوت است و این تفاوت ناشی از وسایل به کار رفته و جنس پلکسی های آن می باشد در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا انواع تابلو چلنیوم و اشکال مختلف آن به همراه عکس ها و نحوه نصب آن آن را بررسی کنیم.

 

انواع تابلوهای چلنیوم

در مقاله قبل در مورد ساخت تابلو چلنیوم و همچنین انواع این تابلوها صحبت کردیم و هر یک را به صورت اجمالی مورد بررسی قرار داده و برای شما توضیح دادیم اما هم اکنون می خواهیم به بررسی کلی و جزئی این تابلو ها پرداخته و شما را با نحوه نصب آن آشنا کنیم.

قابلیت‌ انعطاف پذیری

یکی از مهمترین مزیت هایی که می‌توانیم برای این تابلو ذکر کنیم انعطاف پذیری بسیار عالی این تابلو است چرا که جنس این تابلو از پلکسی می باشد و پلکسی در دماهای مختلف قابلیت انعطاف را دارد و مانند سایر تابلوها که با جنسهای فلزی ساخته می شوند انعطاف آن باعث دشواری در شما نمی شود بلکه آلیاژ خاص این تابلو به تابلوسازان ماهر این امکان را می دهد که با خلاقیت خود ابداعی جدید در ساخت این تابلو به وجود بیاورند.

تنوع رنگ تابلو چلنیوم

ممکن است برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که علت محبوبیت بیش از حد تابلو چلنیوم نسبت به سفارش تابلو شرکت سایر تابلو های موجود در بازار چیست؟یکی از عامل هایی که باعث این محبوبیت می شود استفاده از تنوع رنگ های مختلف به همراه نورپردازی های متفاوتی است که توسط تابلو کاران حرفه ای به وجود آمده و نور پردازی بسیار زیبایی را برای جذب مشتری به وجود می‌آورد.

در واقع این رنگها دسته تابلو ساز را باز می گذارد برای اینکه بتواند از خلاقیت خود تا حد ممکن استفاده کرده و گستردگی فراوانی را در زیبایی با استفاده از طراحی مختلف و نورپردازی منحصر به فرد به وجود بیاورد.

 

تنوع رنگ تابلو چلنیوم

تنوع رنگ تابلو چلنیوم

مقاوم در برابر آفتاب

اگر همین الان در خیابان قدم بزنیم و به مغازه های قدیمی نگاه بکنیم شاهد این موضوع خواهیم بود که بسیاری از تابلوهای فروشگاه های قدیمی دچار زنگ زدگی و یا خرابی در نقاط مختلف آن شده است. علت این واقعه در اصل مقاوم نبودن آلیاژ این تابلوها در برابر آفتاب و عوامل طبیعی همچون گرما و سرما است.

اما تابلو‌چلنیوم به علت استفاده از آلیاژ آلومینیوم و همچنین پلکسی گلاس ها باعث شده است استحکام بسیار زیادی در برابر عوامل طبیعی داشته باشد و دوام بالای آن به وجود آورنده استفاده طولانی مدت در سالیان دراز میشود.

نورپردازی در تابلو چلنیوم

همانطور که قبلا هم مشاهده کرده اید فروشگاه هایی که از تابلو چلنیوم استفاده می کنند در شب جلوه بسیار خاص به مغازه آنها می دهد و مهمترین علت آن جذب نورپردازی توسط فروشنده است. چرا که ترکیب چند رنگ مختلف به همراه نورپردازی استاندارد که هم نور زیادی داشته باشد و هم چشم را نزند باعث می شود این تابلو نسبت به تابلو های دیگر تا حد بسیار زیادی متمایز باشد.

البته که این موضوع را باید ذکر کنیم که مصرف انرژی تابلو چلنیوم بسیار کم تر و همچنین کم خطر تر می باشد.

نورپردازی در تابلو چلنیوم

نورپردازی در تابلو چلنیوم

انواع تابلو چلنیوم موجود در بازار

  • تابلو چلنیوم طلایی
  • تابلو چلنیوم پانچی
  • تابلو چلنیوم الماسی
  • تابلو چلنیوم کریستالی
  • تابلو چلنیوم فول کالر
  • تابلو چلنیوم پلکسی دوبل
  • تابلو چلنیوم ساده
  • تابلو چلنیوم ستاره ای

تابلو چلنیوم طلایی

به این علت در ابتدا به معرفی این تابلو برای شما پرداختیم که به شما بکنیم این تابلو در میان مشتریان از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است.

این تابلو به علت رنگ طلایی آن که با استفاده از ورقه پلکسی گلاس و برق چندان به وجود می آید باعث چشم نوازی فروشگاه شما می شود باید توجه داشت که تابلو چلنیوم های پانچی و ستاره ای در واقع مدل های مختلف تابلو چلنیوم طلایی هستند.

تابلو چلنیوم ساده

از دیگر تابلو چلنیوم هایی که تا حد بسیار زیادی طرفداران خاص خودش را دارد تا به چند مساله است. سادگی همواره طرفداران خاص خودش را داشته اما در تابلو‌چلنیوم سالگی به معنای عام . تابلو چلنیوم ساده در واقع با ظاهری ساده اما در رنگ های گوناگون و همچنین رنگ های مختلف در هنگام نورپردازی به مشتریان عرضه می شود.

 

طراحی تابلو چلنیوم

مهمترین بخش در ساخت تابلو چلنیوم طراحی آن است. پس اگر میخواهید طراحی منحصر به فردی داشته باشید ابتدا از تیم مشاوران تابلوسازی تیراژ کار کمک بگیرید که بهترین طراحی متناسب با کسب و کار شما را ارائه بدهند.

سپس تیم ما ما بعد از طراحی مناسب برای شما با استفاده از جدیدترین نرم افزارها و سیستم های طراحی و اجرایی اقدام به نصب تابلو توسط متخصصین مجرب در این امر می نماید.

شما می توانید به صورت آنلاین و یا با استفاده از شماره گیری تلفن ما به تمامی سوالات خود در مورد نصب تابلو و قیمت آن پاسخ دهید.

آخرین نوشته ها

تابلو املاک

تابلو املاک

تابلو مطب پزشک

تابلو مطب پزشک

اشتراک در خبرنامه

دریافت آخرین مطالب را چند بار در ماه به ایمیل خود تحویل دهید.

نوشته های مرتبط ...

تابلوسازی در سعادت آباد

تابلوسازی در سعادت آباد

اگر در منطقه سعادت آباد به دنبال این هستید که بتوانید طراحی و ساخت تابلو خود را به یک تابلوسازی حرفه ای و متخصص واگذار کنید بهتر است که در این مقاله با ما همراه باشید.  انواع تابلوسازی های معتبر و شناخته شده زیادی در سعادت آباد مشغول به فعالیت هستند که با خیال آسوده می توانید سفارش تابلو خود … ادامه مطلب

تابلو املاک

تابلو املاک

  رونق بخشیدن به کسب و کار یکی از مهمترین عواملی است که کمک می کند تا بتوانید نزد مخاطبین بیشتری دیده شوید. پس فرقی نمی کند که در چه زمینه ای فعالیت می کنید. در هر صورت نیاز است تا به سراغ سفارش یک تابلو تبلیغاتی بروید. تابلو املاک از دسته تابلوهایی است که در تنوع زیادی قابل سفارش … ادامه مطلب

تابلو مطب پزشک

تابلو مطب پزشک

  از انواع تابلوهای تبلیغاتی، می توان به تابلو مطب پزشک اشاره کرد که از انواع متنوعی بهره مند است. این تابلو از انواع حیاتی ترین تجهیزاتی است که باعث رونق بخشیدن به کسب و کار شما می شود و باعث می شود تا بتوانید بیشتر نزد مخاطب دیده شوید، تابلو تبلیغاتی می باشد. تابلو مطب پزشک یکی از تابلوهایی … ادامه مطلب

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *