همراه

 

 

 

نکات برای تابلوسازی عالی

در این مطلب به بررسی ۷ نکته برای تابلوسازی عالی می پردازیم

تمامی مغازه ها، فروشگاه و یا شرکتها باید یک تابلو و نماد مخصوص به خود را برای معرفی به مشتری داشته باشند تا مخاطبین بتوانند آن ها را از سایر مغازه ها و یا فروشگاه ها شناسایی کنند.

همانطور که به روز بودن خدمات برای افزایش مشتری دارای اهمیت است، حتماً به این نکته توجه داشته باشید که تابلوی مغازه خود را باید براساس نیاز روز بازار تغییر و طراحی کنید. ایجاد این تغییرات باعث جذب مشتری جدید می شود.

صرف نظر از اینکه تابلوی تبلیغاتی شما از چه نوعی باشد شامل تابلو چلنیوم،تابلو ال ای دی و… برای پیشرفت کسب وکار و تاثیرگذاری بیشتر آن ملزم به رعایت نکاتی هستیم.در این مقاله به ۷ نکته اساسی که در مورد داشتن یک تابلوی تبلیغاتی مناسب به شما کمک می کند می پردازیم.

۱-تابلوسازی بر اساس محصولات و خدمات

طراحی تابلو براساس نوع خدمات و محصولات ارائه شده، یکی از نکات مهم در طراحی تابلوی مغازه است که  حتماً باید به آن توجه شود. تابلوساز باید ابعاد و اندازه تابلو را اندازه گیری کند تا بتواند براساس آن طراحی تابلو را آغاز کند.

یکی از فاکتورهای مهم برای طراحی تابلوی سر درب مغازه، نوع کسب و کار مغازه است. امروزه مغازه ها با توجه به نوع خدماتی که ارائه می دهند براساس آن تابلو مغازه خود را طراحی و نصب می کنند.

۲-استفاده از طراحی ساده و زیبا برای تابلوی مغازه

باید از متن های کوتاه و تأثیرگذار برای تبلیغات خود استفاده کنید. باید بدانید که از چه پیام کلیدی و تأثیرگذاری استفاده کنید. شما می توانید با استفاده از پیام های ساده، کوتاه و زیبا مخاطبین بیشتری را جذب کنید.

باید حتماً به این نکته توجه داشته باشید که پیام تبلیغاتی استفاده شده کوتاه و نکته ای باشد. زیرا بسیاری از مردم زمان زیادی را صرف خواندن متن تبلیغاتی شما نمی کنند. تابلو یک مغازه باید ساده و به دور از هر گونه پیچیدگی باشد.

۳-نشان هدف و استایل مغازه در تابلوی تبلیغاتی مغازه

شما می توانید با استفاده از یک تابلوی مناسب نوع کار مغازه و یا فروشگاه خود را به نمایش بگذارید. تابلوی مغازه شما باید در قسمتی نصب شود که رهگذران زیادی از آنجا عبور می کنند تا بتوانید استایل و هدف خود را به مخاطبین اطلاع دهید و آنها را مجذوب خود کنید.

۴-استفاده از رنگ ها در طراحی تابلوی مغازه

شاید شما فکر کنید استفاده از رنگ ها در طراحی تابلوی مغازه سخت است، اما شما می توانید براساس نوع خدماتی که ارائه می دهید بهترین رنگ را برای استفاده در تابلوی تبلیغاتی خود انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر شما مغازه ای برای فروش محصولات طبیعی و ارگانیک دارید، باید محیطی آرامش بخش و سالم را برای مخاطبین خود القا کنید. بنابراین رنگ آبی می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

۵-استفاده از متن مناسب و تأثیرگذار

یکی از مهم ترین نکاتی که باید به آن توجه کنید انتخاب متن مناسب برای تابلوی تبلیغاتی است. متن مورد نظر نباید خیلی کوتاه و یا بلند باشد. بلکه باید بسیار جذاب و نو باشد. استفاده از متن تکراری باعث کاهش توجه مخاطب می شود.

۶-ایجاد بعد و حجم در تابلو

یکی از نکته های قابل توجه در صنعت تابلوسازی، ایجاد خلاقیت و نوآوری است. که چاپ سه بعدی یک نمونه از این خلاقیت و نوآوری است.

۷-اندازه تابلو تبلیغاتی

یکی از نکات مهم که در صنعت تابلو سازی باید به آن توجه کنید اندازه و ابعاد تابلو است. شما باید بدانید چه مقدار فضا برای نصب تابلوی مغازه خود در دسترس دارید.

خواهشمندیم نقطه نظرات و پیشنهادات و نکات قابل اضافه شدن به ۷ نکته برای تابلوسازی عالی را با ما در میان بگذارید.

آخرین نوشته ها

تابلو املاک

تابلو املاک

تابلو مطب پزشک

تابلو مطب پزشک

اشتراک در خبرنامه

دریافت آخرین مطالب را چند بار در ماه به ایمیل خود تحویل دهید.

نوشته های مرتبط ...

تابلوسازی در سعادت آباد

تابلوسازی در سعادت آباد

اگر در منطقه سعادت آباد به دنبال این هستید که بتوانید طراحی و ساخت تابلو خود را به یک تابلوسازی حرفه ای و متخصص واگذار کنید بهتر است که در این مقاله با ما همراه باشید.  انواع تابلوسازی های معتبر و شناخته شده زیادی در سعادت آباد مشغول به فعالیت هستند که با خیال آسوده می توانید سفارش تابلو خود … ادامه مطلب

تابلو املاک

تابلو املاک

  رونق بخشیدن به کسب و کار یکی از مهمترین عواملی است که کمک می کند تا بتوانید نزد مخاطبین بیشتری دیده شوید. پس فرقی نمی کند که در چه زمینه ای فعالیت می کنید. در هر صورت نیاز است تا به سراغ سفارش یک تابلو تبلیغاتی بروید. تابلو املاک از دسته تابلوهایی است که در تنوع زیادی قابل سفارش … ادامه مطلب

تابلو مطب پزشک

تابلو مطب پزشک

  از انواع تابلوهای تبلیغاتی، می توان به تابلو مطب پزشک اشاره کرد که از انواع متنوعی بهره مند است. این تابلو از انواع حیاتی ترین تجهیزاتی است که باعث رونق بخشیدن به کسب و کار شما می شود و باعث می شود تا بتوانید بیشتر نزد مخاطب دیده شوید، تابلو تبلیغاتی می باشد. تابلو مطب پزشک یکی از تابلوهایی … ادامه مطلب

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *