همراه

 

 

 

جدیدترین تابلوهای تبلیغاتی روز دنیا

در این مطلب به بررسی جدیدترین تابلوهای تبلیغاتی روز دنیا می پردازیم.

زمانی به یک چیز لقب جدید داده می شود که دارای نوآوری و خلاقیت باشد. امروز هر چیز جدیدی که تولید می شود متناسب با تکنولوژی روز جهان است. برای اینکه بتواند نظر مخاطبین را به خود جذب کند باید همراه با زیبایی، شیکی و راحتی بیشتر باشد.

شما در هر زمینه ای که مشغول کسب و کار باشید برای اینکه بتوانید نظر مخاطبان را به خود جلب کنید باید بتوانید خود را با تحولات به وجود آمده وفق دهید. یکی از راه های جذب مشتری تبلیغات است. صاحبان مشاغل تنها از طریق تبلیغات می توانند محصولات و خدمات خود را به سایرین معرفی کنند.

در واقع تبلیغات یک سرمایه گذاری بلند مدت است که باعث سود و درآمد بیشتر و رونق کسب و کارتان می شود. یکی از بهترین روش های تبلیغات، تابلوهای تبلیغاتی است که نسبت به سایر تبلیغات کم هزینه تر و ماندگاری بیشتری دارد.

در واقع تابلو های تبلیغاتی جز جدانشدنی زندگی ما هستند. تمامی ما ممکن است روزانه به چندین تابلوی تبلیغاتی متفاوت برخورد کنیم اما سوالی که اینجا به وجود می آید این است که کدام تبلیغ در ذهن مردم ماندگارتر است؟ در واقع تابلوی در ذهن ما ماندگار می شود که دارای خلاقیت، نوآوری و زیبایی ظاهر باشد.

با توجه به گسترش روزافزون تکنولوژی و ورود دستگاه های متعددی مانند دستگاه برش لیزر، دستگاه آبکاری، دستگاه سی ان سی، دستگاه پی وی سی، دستگاه چاپ بنر و … که امروز در دنیای تبلیغات استفاده می شود، بستر بسیار مهمی برای تبلیغات به صورت مدرن و همراه با تصاویر و انیمیشن فراهم گشته است. صنعت تابلو سازی هم از این قاعده مستثنی نیست و امروز با استفاده از این تکنولوژی تابلوهای بسیار زیبا و درخشانی به صورت حروف برجسته ساخته شده است.

در این مقاله سعی می کنیم جدیدترین تابلو های تبلیغاتی روز دنیا را به شما معرفی و مورد بررسی قرار دهیم.

تابلوهای تبلیغاتی روز دنیا

تابلوی چلنیوم: برای اولین بار این تابلو در سال ۲۰۰۰ ساخته شد. تابلوی چلنیوم دارای انواع مختلفی به نام های: تابلو چلنیوم ستاره ای، تابلو چلنیوم الماسی، تابلو چلنیوم کریستال، تابلو چلنیوم پلکسی دوبل، تابلو چلنیوم دوبل طلایی، تابلو چلنیوم دوبل طلایی الماسی، تابلو چلنیوم لبه پانچ و … است.

تابلوی استیل: تابلوی استیل یکی از قدیمی ترین نوع تابلو ها است. این تابلو قادر نیست نور چراغ های LED را از خود عبور دهند. اما نسل جدید تابلوهای استیل به نام تابلو استیل نور اندریک را می توان با نور پیاده سازی کرد. تابلو ساز در هنگام ساخت تابلو استیل نور اندریک بین حروف برجسته استیل و زمینه تابلو، فاصله یک سانتی متری را در نظر می گیرد و لامپ های LED را قرار می دهد. زمانی که لامپ ها روشن می شود یک زمینه سایه روشن برای تابلو ایجاد می شود که بسیار زیبا است. نسل جدیدتر تابلوی استیل به نام تابلو پلاستیل است که به صورت ترکیبی از حروف نئون پلاستیک و استیل است.

تابلو رینگی: نسل جدید تابلو مغازه تابلوی رینگی است که بر روی استیل و چلنیوم با رینگ استیل و پلکسی گلاس اجرا می شود. تابلو ساز بعد از طراحی و برش دادن حروف بر روی پلکسی، با استفاده از پلکسی دیگر آن را به شکل رینگ برش می دهند. بعد از برش زدن آن را بر روی پلکسی اولیه با فاصله یک سانتی متر قرار می دهند و در آخر لبه چلنیوم را دور تا دور پلکسی می چسباند.

تابلو LED: یکی از انواع جدید تابلو های تبلیغاتی تابلوی LED است که به دو شکل تابلو ال ای دی ثابت و تابلو ال ای دی روان قابل اجرا است. تابلوی LED ثابت نمی تواند تصاویر و متنون تبلیغاتی را حرکت بدهد و فقط دارای یک سری افکت نوری هستند. اما تابلو روان قادر است متون و تصاویر تبلیغاتی را به راحتی به حرکت درآورد.

تابلو وکیوم: تابلوی وکیوم تحولی نوین در دنیای تابلوسازی است. تابلوی وکیوم توسط خلاء تشکیل شده در ترموفرمینگ و ورق پلاستیکی با دمای تشکیل دهنده بر روی ورق پلکسی ایجاد می شود. برای ساختن قالب حروف برجسته می توان از قالب آلومینیومی و کامپوزیت استفاده کرد.

تابلو لایت باکس: برای نورپردازی در این تابلو تبلیغاتی لامپ ها در پشت فضا جاسازی شده اند. در واقع لایت باکس یک جعبه است که پیام تبلیغاتی در داخل آن قرار می گیرد و دو طرف آن حاوی طلق و یا شیشه است.

خواهشمندیم تجربیات و نقطه نظرات خود را در خصوص جدیدترین تابلوهای تبلیغاتی روز دنیا با ما در میان بگذارید

آخرین نوشته ها

تابلو املاک

تابلو املاک

تابلو مطب پزشک

تابلو مطب پزشک

اشتراک در خبرنامه

دریافت آخرین مطالب را چند بار در ماه به ایمیل خود تحویل دهید.

نوشته های مرتبط ...

تابلوسازی در سعادت آباد

تابلوسازی در سعادت آباد

اگر در منطقه سعادت آباد به دنبال این هستید که بتوانید طراحی و ساخت تابلو خود را به یک تابلوسازی حرفه ای و متخصص واگذار کنید بهتر است که در این مقاله با ما همراه باشید.  انواع تابلوسازی های معتبر و شناخته شده زیادی در سعادت آباد مشغول به فعالیت هستند که با خیال آسوده می توانید سفارش تابلو خود … ادامه مطلب

تابلو املاک

تابلو املاک

  رونق بخشیدن به کسب و کار یکی از مهمترین عواملی است که کمک می کند تا بتوانید نزد مخاطبین بیشتری دیده شوید. پس فرقی نمی کند که در چه زمینه ای فعالیت می کنید. در هر صورت نیاز است تا به سراغ سفارش یک تابلو تبلیغاتی بروید. تابلو املاک از دسته تابلوهایی است که در تنوع زیادی قابل سفارش … ادامه مطلب

تابلو مطب پزشک

تابلو مطب پزشک

  از انواع تابلوهای تبلیغاتی، می توان به تابلو مطب پزشک اشاره کرد که از انواع متنوعی بهره مند است. این تابلو از انواع حیاتی ترین تجهیزاتی است که باعث رونق بخشیدن به کسب و کار شما می شود و باعث می شود تا بتوانید بیشتر نزد مخاطب دیده شوید، تابلو تبلیغاتی می باشد. تابلو مطب پزشک یکی از تابلوهایی … ادامه مطلب

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *