همراه

 

 

 

در این مطلب به معرفی تابلو‌ استیل و انواع آن، ارائه خدمت ساخت تابلو استیل و قیمت و مزایای آن و همه آن چیزی که برای خرید این تابلو توصیه می کنیم که بدانید را گرد هم آورده ایم.

یکی از مرسوم ترین روش های بازاریابی و جذب مشتری برای کسانی که مغازه یا مکان تجاری دارند قطعا داشتن یک تابلوی خوب و جذاب می باشد که  باعث  می شود که مشتریان شما را بیشتر و بهتر ببینند و همچنین طرح و اسم برند شما در ذهن مشتری باقی بماند.یکی از تابلوهایی که در صنعت تبلیغات استفاده می شود تا‌بلو‌ استیل می باشد که برای خود دنیای پر رمز و رازی دارد و از حرف از دل مشتریان می زند که می خواهیم درادامه شما رو با ویژگی های این تابلو آشنا کنیم .

تابلو استیل

همان طور که می دانید استیل یکی از پرکاربرد ترین فلزدر صنایع مختلف ازجمله صنعت تبلیغات می باشد . این فلز به دلیل زنگ نزدن و همچنین داشتن رنگ منحصر به فرد و قابلیت شستشو راحت باعث می شودکه از آن در ساخت انواع این تابلوها استفاده شود . فرمول شیمیایی این عنصر و انواع حروف برجسته  به همراه لامپ های اس ام دی رنگی باعث شده که تابلوهایی با هارمونی بسیار به یاد ماندی به وجود بیاید .

انواع تابلو ‌‌‌استیل

۱- تا‌بلو‌ ‌‌ا‌ستیل طلایی

این مدل از ورق های استیل با رنگ زرد استفاده می شود و دارای طرح ساده و خش دار موجود می باشد

۲- تابلو‌‌ ا‌ستیل نقره ای

این مدل هم از ورق های استیل ساخته شده است و رنگ آن نقره ای می باشد

۳- تا‌بلو‌ ‌ا‌ستیل لبه پانچ

این مدل از تابلوها به صورت لبه های گرد می باشد و برای استفاده از نور به کار می رود

۴- تابلو‌‌ ا‌ستیل رینگی

استفاده از استیل در دور حرف و ایجاد منابع مختلف جهت نورپردازی

۵- تا‌بلو‌ ا‌ستیل میرور

تابلو میرورها تنها تفاوتی که دارند دارای براقی بیشتری نسبت به سایر انواع تابلو استیل می باشند

۶- تابلو‌ پلاستیل

این مدل از تابلوهای استیل ترکیبی از حرف  استیلی و پلاستیکی هستند که باعث زیبایی بشتر در تابلو می شوند

ساخت تابلو ‌استیل

ما در گروه تبلیغاتی تیراژ کار آماده ساخت تا‌بلو ‌استیل درتهران و سراسر کشور می باشیم.تمامی مراحل طراحی و تولید تابلوها بصوت هوشمند و توسط کادرمجرب و حرفه ایی ساخته وآماده می شود .

قیمت تا‌بلو ‌استیل

قیمت  تابلو‌ استیل با توجه به متراژمحل نصب ، تعداد لامپ ها ، تعداد حروف برجسته ، و مقدار برق تزریقی و نوع آن متفاوت می باشد که جهت سفارش و مشاوره تا‌بلو‌ استیل می توانید با کارشناسان سایت تیراژکار تماس حاصل فرمایید تا نسبت به تعیین بهترین قیمت و بالاترین کیفیت با توجه به کسب وکارهای شما  راهنمایی لازم را ارایه نمایند.

پنل های کامپوزیت خلاقانه با پوسته های استیلی

حتما تا به حال شنیده اید که « فولاد بسیار سنگین است » اما اکنون فرق کرده است و روش های سبک تر شدن آن موجود است. روش هیبریداسیون هوشمند استیل با ساختار لانه زنبوری سبک است که باعث می شود “استیل” جرم کمتری داشته باشد.

استیل یکی از رایج ترین مواد مهندسی در جهان است. این یک منبع اساسی است که در صنایع مختلف برای ساخت ساختمان ها ، زیرساخت ها ، ابزارها ، کشتی ها ، اتومبیل ها ، ماشین ها ، لوازم یا اسلحه مورد استفاده قرار می گیرد. قرن ها به عنوان یک ماده ساختمانی فوق العاده قوی و سخت شناخته می شود

خط تولید

در نقطه شروع خط تولید ، یک فیلم پلیمری نازک اکسترود شده و با استفاده از فناوری ثبت شده ThermHex به هسته لانه زنبوری تبدیل می شود.

در مرحله دوم تولید پوسته های فلزی در بالای هسته سبک ساخته شده و به منظور ایجاد یک ساندویچ پنل به هم متصل می شوند. همه اینها در همان خط تولید و مراحل تولید مختلف انجام می شود ، مراحل منطقی در خط تولید مداوم است. حتی تعدادی از عملیات پس از پردازش می توانند در تولید پنل همگام باشند و ارزش افزوده دیگری را به محصول اضافه می کنند.

عملکرد پنل های کامپوزیت با پوسته های استیل

عملکرد پنل کامپوزیت استیلی با استفاده از شبیه سازی خمش سه نقطه ای ارزیابی می شود.

برای نشان دادن ظرفیت تحمل بار خود ، ترکیبی در دو شرایط مختلف طول دهانه بررسی شده و با مصالح ساختاری معمولی مقایسه می شود. در سمت چپ جدول ، یک صفحه نمایش ThermHex به ضخامت ۵ میلی متر با یک ورق فولادی جامد ۰٫۶۸ میلی متر مقایسه شده است . صفحه کامپوزیت استیل بهبود عظیمی را نسبت به ورق فولادی جامد در وزن برابر نشان می دهد. در سمت راست جدول ، یک تابلوی لانه زنبوری ۱۰ میلی متر ThermHex با پوسته های فولادی با صفحه معمولی تخته سه لایه ۱۶ میلی متر مقایسه شده است. صفحه کامپوزیت فولادی همان سختی تخته سه لایه را با مدول خمشی ۶۳۰۰ MPa و تراکم ۸۰۰ کیلوگرم در متر مربع نشان می دهد . تخته چوبی با این حال بیش از ضریب ۲ سنگین تر از صفحه هیبریدی است.

پنل استیلی

* پانل ۰٫۶۸ میلی متر فولاد به دلیل وزن زیاد خود پانل ، انحراف اولیه بالایی را نشان می دهد. مقدار ذکر شده نشان دهنده انحراف افزایشی است.

پنل و تابلو استیل PBR چیست؟

“PBR” مخفف پنل های “Purlin Bear Rib” است.

در یک ساختمان استیلی پیش ساخته ، اجزای استیلی به نام “پاولین” در کنار هم قرار دارند. پنل ها و تابلوهای PBR برای ایجاد سقف سازه به داخل پالین ها چسبانده می شوند. در دو طرف سازه ، پنل های PBR به “تیرهای” استیلی متصل می شوند که در ستون های استیلی جریان دارند.

پنل های PBR با “دنده ها” به شکل ذوزنقه عمیق تشکیل می شوند. دنده های کوچکتر که بین دنده های عمیق تر مد شده است ، بدون افزودن وزن به پنل ها ، استحکام بیشتری می بخشد. در نتیجه ، پانل های استیلی PBR بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه است. علاوه بر این ، دنده ها جذابیت بصری را افزایش می دهند ، و سایه های مساوی را بر روی ساختار ایجاد می کنند.

پیچ های مقاوم در برابر زنگ زدگی با واشرهای مقاوم در برابر هوا پانل های فولادی PBR را در ساختمان های فلزی RHINO متصل می کنند.

مزایا و معایب پنل ها و تابلو استیل

مزایا

  1. طول عمر

شاید مهمترین مزیت پنلهای استیلی نسبت به سایر مواد طول عمر آن ها باشد.

بزرگترین دشمن استیل لخت ، زنگ زدگی است. اما اختراعات Galvalume (برای حیوانات توصیه نمی شود) و پوشش های گالوانیزه (عالی برای مسکونی) که از آلومینیوم و  یا روی تشکیل شده است ، باعث افزایش توانایی فولاد در مقاومت در برابر زنگ زدگی شده است. علاوه بر این ، سیستم های رنگی مخصوص مهندسی شده که به تولید کنندگان امکان ارائه ضمانت نامه های ۴۰ ساله یا حتی ۵۰ ساله (اغلب با عنوان “ضمانت های طول عمر”) را می دهند. حتی پیش فرض رنگ انتهایی سقف را نشان نمی دهد زیرا در صورت نیاز دوباره و دوباره می توان رنگ آمیزی کرد.

  1. دوام

یکی دیگر از دلایلی که پنل های استیلی می توانند تا این مدت دوام بیاورند کیفیت آنها است. استیل و فولاد به طور طبیعی یک ماده سخت است و سقف استیلی در واقع به دلیل مقاومت در برابر ضربه و همچنین در مناطق طوفان به دلیل مقاومت در برابر باد ، و در مناطقی که در معرض آتش سوزی جنگلی است ، در واقع ماده سقف توصیه شده در مناطق مستعد از تگرگ است. از مقاومت در برابر آتش استحکام پانل سقف فولادی معمولاً به ضخامت آن گره خورده .

توجه: برخی از تولید کنندگان سقف فریبنده ضخامت پنل های رنگ شده خود را به جای استیل برهنه تبلیغ می کنند که بدیهی است به معنی خواندن سنگین تر و بدون افزایش قدرت است.

  1. بهره وری انرژی

پانل های سقفی استیل نسبت به سایر مواد بام معمولی مانند زونا آسفالت از نظر انرژی کارایی بیشتری دارند. ما می توانیم راندمان انرژی بام فولادی را در زیر “بلوک گرمای تابشی” و زیر مجموعه “بازتاب خورشیدی” طبقه بندی کنیم. در حالی که زونا آسفالت گرمای تابشی را جذب می کند ، خواص فیزیکی فولاد باعث می شود گرمای تابشی از خارج (در طول تابستان) یا داخل (در طول زمستان) صفحات سقفی از جنس استیل را بیرون بکشد. به معنای آن ، هنگامی که گرما سعی در ورود به سیستم دارد ، AC شما به سختی کار نخواهد کرد و سیستم گرمایشی شما نباید هنگام گرما تلاش کند به سختی کار کند.

علاوه بر بلوک گرمای تابشی کلی ، بیشتر رنگهای بام فولادی بازتاب بهتری از تابش گرما از خورشید نسبت به زونا آسفالت دارند. اما برخی از رنگها حتی بهتر از سایرین هستند. شاخص بازتاب خورشیدی (SRI) درصد گرمای تابشی منعکس شده را نشان می دهد. فولاد رنگی سفید با SRI 83٪ را با زونا با رنگ روشن مقایسه کنید که تنها ۲۲٪ بازتاب کننده باشد.

۴- زیبایی شناسی

از دیگر مزایای پنل های سقفی استیل می توان به تمیز بودن ، معماری بودن و رنگهای پر جنب و جوش آنها اشاره کرد. به همین دلایل ، سقف های فولادی در بین مالکان خانه محبوبیت زیادی پیدا می کنند. آنها ظاهر منحصر به فردی را که می تواند مدرن یا کلاسیک باشد دوست دارند.

۵- مفید برای محیط زیست

بعد از صحبت کردن در مورد سقف استیلی که بیش از یک عمر طول می کشد ، تقریباً ارزش افزودن ندارد ، اما بر خلاف سایر محصولات بام مانند زونا آسفالت ساخته شده از مواد سمی که معمولاً قابل بازسازی نیستند و پس از آن در محل دفن زباله ریخته می شوند. تنها ۲۰ سال خدمت ، یک سقف فولادی که از مواد بازیافت شده ساخته شده است و پس از یک عمر طولانی و مفید قابل بازیافت ۱۰۰٪ می باشد ، به نظر می رسد انتخابی مسوول تر است.

معایب

  1. سبک

گزینه های کاشی فلزی RoofStyle با پنل های فلزی محدود است. زونا آسفالت برای شبیه شدن به لرزهای چوب یا تخته سنگ ساخته شده است. از سویی بیشتر سقف های فلزی با پانل های فولادی با عرض ۲ فوت یا ۳ فوت ساخته می شوند که یا با درزهای رو به بالا صاف هستند یا با پشته های کمی راه راه دارند. برخی از تولیدکنندگان زونا فلزی را ارائه می دهند ، اما بسیار گران تر هستند. که ما را به ضرر بعدی سوق می دهد.

  1. هزینه

شاید بزرگترین نقطه ضعف بام فولادی هزینه رو به بالا باشد. اگرچه برخی از پانل های فولادی (مانند پانل ABM) در واقع ارزان تر از زونا هستند ، سایر پنل ها می توانند به اندازه زونا دو برابر ، ۳ برابر یا ۵ برابر کنند. این هزینه مقدماتی بلعیدن دشوار است. اما رد این سخت است که با توجه به طول عمر بالای آنها ، در پایان پانل های فولادی هزینه کمتری خواهند داشت.

  1. رنگ

گزینه های رنگ با پنل های فولادی نیز محدود هستند. اگرچه برخی تولید کنندگان ده ها رنگ را ارائه می دهند ، اما گزینه ها هنوز محدودتر از زونا هستند. بعلاوه ، زونا برای تكثیر ظاهری تخته سنگ یا لرزهای چوب ، اغلب رنگارنگ هستند. به استثنای مس ، تکرار آن ظاهر رنگی با پانل ها دشوار است.

آخرین نوشته ها

تابلو املاک

تابلو املاک

تابلو مطب پزشک

تابلو مطب پزشک

اشتراک در خبرنامه

دریافت آخرین مطالب را چند بار در ماه به ایمیل خود تحویل دهید.

نوشته های مرتبط ...

تابلوسازی در سعادت آباد

تابلوسازی در سعادت آباد

اگر در منطقه سعادت آباد به دنبال این هستید که بتوانید طراحی و ساخت تابلو خود را به یک تابلوسازی حرفه ای و متخصص واگذار کنید بهتر است که در این مقاله با ما همراه باشید.  انواع تابلوسازی های معتبر و شناخته شده زیادی در سعادت آباد مشغول به فعالیت هستند که با خیال آسوده می توانید سفارش تابلو خود … ادامه مطلب

تابلو املاک

تابلو املاک

  رونق بخشیدن به کسب و کار یکی از مهمترین عواملی است که کمک می کند تا بتوانید نزد مخاطبین بیشتری دیده شوید. پس فرقی نمی کند که در چه زمینه ای فعالیت می کنید. در هر صورت نیاز است تا به سراغ سفارش یک تابلو تبلیغاتی بروید. تابلو املاک از دسته تابلوهایی است که در تنوع زیادی قابل سفارش … ادامه مطلب

تابلو مطب پزشک

تابلو مطب پزشک

  از انواع تابلوهای تبلیغاتی، می توان به تابلو مطب پزشک اشاره کرد که از انواع متنوعی بهره مند است. این تابلو از انواع حیاتی ترین تجهیزاتی است که باعث رونق بخشیدن به کسب و کار شما می شود و باعث می شود تا بتوانید بیشتر نزد مخاطب دیده شوید، تابلو تبلیغاتی می باشد. تابلو مطب پزشک یکی از تابلوهایی … ادامه مطلب

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *