همراه

 

 

 

نکات مهم در استفاده از تابلو فروشگاه

توجه به نکات مهم در تابلوسازی استفاده از تابلو فروشگاه و مغازه اهمیت زیادی دارد. هدف از هرگونه تابلو فروشگاه باید جلب مشتریان فعلی و آینده باشد.

شما برای ایجاد اولین تاثیر، ثانیه ای بیشتر زمان ندارید. تابلو شما باید خط خوب ساخت شرکت شما را نشان دهد  در حالی که به اندازه کافی تمیز باشد که قابل خواندن باشد. این باید قلب برند، ارزش ها و رسالت شما را نشان دهد.

ما ۵ عاملی را بیان کردیم که اطمینان حاصل می کنید از تابلو فروشگاه خود بهترین استفاده را می کنید.

مقررات شهر

اولین قدم عالی تحقیق در مورد کد علامت گذاری شهر شما است. به طور معمول، این موضوع در بخش برنامه ریزی قرار می گیرد و به این بستگی دارد که منطقه شما در چه زمینه ای قرار می گیرد. به عنوان مثال در شهری اجازه داده شود ۱۰٪ از نمای کلی ساختمان به عنوان تبلیغات استفاده شود. این بدان معنی است که یک فروشگاه ۱۰* ۱۰ (۱۰۰متر مربع) تنها می تواند تابلویی داشته باشد که ۱۰ متر مربع را در بر می گیرد.

اندازه و مکان

بعد از اطلاع از حداکثر اندازه و مقرراتی که باید رعایت کنید، زمان آن رسیده است تا بفهمید که تابلو شما در کجا قرار می گیرد و عناصر تابلو شما چقدر بزرگ است. هنگام تعیین، ابتدا از خود بپرسید که مخاطبان چگونه تابلو شما را مشاهده می کنند؟هنگام رانندگی یا قدم زدن؟ شما می توانید بهترین تابلو طراحی شده و ساختگی را در جهان داشته باشید، اما اگر مخاطب مورد نظر شما نتواند آن را ببیند، هیچ چیز نیست.

برای تابلو فروشگاهی که رو به جاده است، آن را عمود بر رانندگان قرار دهید. تابلویی که به موازات جاده با آن روبروست، سخت تر از آن است. برای تعیین جای قرار دادن تابلو و ارتفاع آن ، فاصله تقریبی عبور مشتریان را پیدا کنید. تابلو خود را طوری قرار دهید که در یک “مخروط دید” قرار داشته باشد. این بدان معنی است که یک راننده باید بیش از ۲۰ درجه از هر دو طرف جاده را ببیند تا تابلو شما را ببیند.

مواد

معدود صاحبان مشاغل بصورت روزانه با علائم تجاری سر و کار دارند. انتخاب مواد و متریتالی که برای ساخت تابلو فروشگاه استفاده می کنید مهم است .به عنوان مثال، پارچه های چاپی و تابلوبنر اقتصادی ترین ، اما به نظر حرفه ای نخواهند رسید. آنها همچنین به مرور زمان نمی ایستند و مستعد آسیب دیدن هستند. تابلو های ساخته شده از آکریلیک مقاوم در برابر هوا و ماندگاری هستند، اما در شب دید خوبی ندارند. کامپوزیت آلومینیومی، با گرافیک وینیل به راحتی سفارشی می شود ، اما در هر ابعادی قابل ساخت نیست.

طراحی

در حالی که قرار دادن صحیح ، اندازه و ماده یک نشانه بسیار مهم است، طراحی همان چیزی خواهد بود که باعث می شود از دیگران متمایز شوید.

اگر یک طراح گرافیکی در منزل ندارید ، شرکت هایی وجود دارند که برای طراحی تابلو فروشگاه می توانند به شما کمک کنند. هزینه های مرتبط با یک تابلوحرفه ای در پایان ارزش آن را دارد.

هنگام کار روی طرح اولیه، حتماً قانون ۶۰/۴۰ را رعایت کنید. این بدان معنی است که برای منطقه تابلو، نسبت ایده آل ۶۰ درصد کپی به ۴۰ درصد فضای منفی است.

برای منحصر به فرد بودن تابلو فروشگاه، آرم مخصوص خود را طراحی کنید. از رنگ هایی با کنتراست بالا استفاده کنید که به رنگ شرکت شما گره خورده است تا جلوه ای طولانی مدت ایجاد شود.

ترکیب های رنگی مانند سیاه و سفید بالاترین کنتراست را دارند، در حالی که قرمز و سبز کمترین رنگ را ارائه می دهند. اطمینان از این که متن شما متناسب است و استفاده از فونت تمیز، خوانایی را تضمین می کند. تابلو مناسب راهی عالی برای برقراری ارتباط با مشتریان است. اگر تایم کاری تجارت شما نزدیک به ساعات عصر است، یک عنصر روشنایی را در نظر بگیرید. انواع مختلف نور می تواند به شما در بهتر دیده شدن کمک کند.

استفاده از علامت و نشان ها در پنجره

برای افزودن انسجام به تابلو فروشگاهی خود، گرافیک های پنجره و درب همراهان خوبی برای تابلو شما هستند. همچنین می تواند از نشانگر ساختمان شما با استفاده از لوگوی اضافی و تصاویر استفاده کند. آیا می خواهید در کالای یا خدمتی که ارائه می دهید برجسته شوید؟ علامت پنجره می تواند به عنوان فضای تبلیغاتی اضافی برای تجارت شما باشد. گرافیک و تصاویر در قسمت داخلی پنجره قابل نصب است. این امر باعث می شود تا یک فرآیند آسان، سریع و کم هزینه با تأثیر بسیار بالا باشد.

آخرین نوشته ها

تابلو املاک

تابلو املاک

تابلو مطب پزشک

تابلو مطب پزشک

اشتراک در خبرنامه

دریافت آخرین مطالب را چند بار در ماه به ایمیل خود تحویل دهید.

نوشته های مرتبط ...

تابلوسازی در سعادت آباد

تابلوسازی در سعادت آباد

اگر در منطقه سعادت آباد به دنبال این هستید که بتوانید طراحی و ساخت تابلو خود را به یک تابلوسازی حرفه ای و متخصص واگذار کنید بهتر است که در این مقاله با ما همراه باشید.  انواع تابلوسازی های معتبر و شناخته شده زیادی در سعادت آباد مشغول به فعالیت هستند که با خیال آسوده می توانید سفارش تابلو خود … ادامه مطلب

تابلو املاک

تابلو املاک

  رونق بخشیدن به کسب و کار یکی از مهمترین عواملی است که کمک می کند تا بتوانید نزد مخاطبین بیشتری دیده شوید. پس فرقی نمی کند که در چه زمینه ای فعالیت می کنید. در هر صورت نیاز است تا به سراغ سفارش یک تابلو تبلیغاتی بروید. تابلو املاک از دسته تابلوهایی است که در تنوع زیادی قابل سفارش … ادامه مطلب

تابلو مطب پزشک

تابلو مطب پزشک

  از انواع تابلوهای تبلیغاتی، می توان به تابلو مطب پزشک اشاره کرد که از انواع متنوعی بهره مند است. این تابلو از انواع حیاتی ترین تجهیزاتی است که باعث رونق بخشیدن به کسب و کار شما می شود و باعث می شود تا بتوانید بیشتر نزد مخاطب دیده شوید، تابلو تبلیغاتی می باشد. تابلو مطب پزشک یکی از تابلوهایی … ادامه مطلب

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *