همراه

 

 

 

طریقه نصب حروف تابلو چلنیوم

تابلو می توانند راهی برای کسب و کار شما برای دستیابی به گسترش کارتان باشند. بنابراین، امروز، ما به طریقه نصب حروف تابلو چلنیوم می پردازیم.

نصب در شرایط مختلف متفاوت است. برخی از حروف تابلو ممکن است در قسمت بیرونی ساختمان نصب شود، چه یک طبقه مرتفع یا یک فروشگاه کوچک. حروف دیگر ممکن است جای خود را در فضای داخلی ساختمان بگیرند، اما حتی اینها می توانند بزرگ یا کوچک باشند. با وجود تغییرات اجتناب ناپذیر ، ما هفت مرحله آسان برای نصب حروف تابلو ارائه خواهیم داد.

طریقه نصب حروف تابلو چلنیوم

۱ – تجهیزات و ابزار مورد نیاز را جمع آوری کنید

بسته به وضعیت، نصب حروف تابلو ممکن است به یک کامیون سطل نیاز داشته باشد. با این حال، برای مشاغل آسان تر، یک نردبان (یا بیشتر از یکی) ممکن است کافی باشد. سایر مواد مورد نیاز می تواند شامل: الگوی تابلو (و نوار برای تأمین امنیت موقتی آن در ساختمان) ، پیچ های فلزی یا پیچ های بتونی، طناب، و تفنگ پیچ یا مته برق باشد.

۲ – نیروی انسانی مورد نیاز را تعیین کنید

حتی در عصر تکنولوژی پیشرفته، شما نیاز به کمک کافی انسانی برای نصب حروف تابلو دارید. پروژه های دشوارتر یا پیچیده تر می تواند افراد بیشتری را که روی آنها کار می کنند نیاز داشته باشد. برای هر پروژه، اندازه حروف تابلو ممکن است تعداد افراد مورد نیاز خود را مشخص کند.

به علاوه، ارتفاع ساختمان نیز باید در نظر گرفته شود. در بعضی مواقع ، داشتن برخی از نصاب روی سقف ممکن است مفید باشد زیرا آنها می توانند حروف را از بالا بکشند.

۳ – ایجاد و قرار دادن الگو (در صورت استفاده)

یک الگو می تواند به شما کمک کند تا پس از رسیدن به ساختمان، حروف را در کجا قرار دهید. الگوی خود را علامت گذاری کنید تا بدانید که حروف باید چگونه قرار گیرند. پس از اینکه الگوی کاغذ را روی سطح نصب قرار دادید، می توانید سوراخ ها را مطابق با نشان های الگو سوراخ کنید.

۴ – حذف الگو

هنگامی که سوراخ های لازم را ایجاد  کردید، می توانید الگوی موقت را بردارید.

۵ – پایه های حروف تابلو را روی سطح نصب و امن قرار دهید

این کار ساده به نظر می رسد، درست است؟ اما اگر تاکنون حروف تابلو عظیمی را در بالای یک آسمان خراش مشاهده کرده اید، باید تعجب کنید که چگونه می توان آن را انجام داد. قرار دادن حروف تابلو بسته به اندازه حروف و اندازه ساختمان در حال انجام آنها می تواند به پیش بینی های بیشتری از آنچه تصور می کنید نیاز داشته باشد.

اگر این پروژه کوچک است، فقط می توانید حروف را از نردبان بالا ببرید، آنها را در جای خود نگه دارید و آنها را پیچ کنید. با این وجود، اگر با یک مقیاس بزرگتر سرو کار دارید، ممکن است رویکرد پیچیده تر باشد. به عنوان مثال، شما ممکن است نیاز داشته باشید که هرحرف را با طناب ایمن کنید و یک عضو تیم از پشت بام آن را بکشند در حالی که سایر اعضای تیم از نردبان بالا می روند و آن را هدایت می کنند.

۶ – سیم کشی را اجرا و آزمایش کنید

اگر حروف تابلو شما روشن می شود، کار شما فقط با ایمن کردن آنها در ساختمان پایان نمی یابد. همچنین باید ببینید که آنها به طور صحیح سیم کشی شده اند تا روشن شوند. حتی اگر لامپ های شما از قبل در پایه حروف نصب شده باشند، ممکن است هنوز نیاز به اجرای سیم کشی دیگر داشته باشید و آن را به یک منبع تغذیه وصل کنید.

۷ – نمای تابلو را ایمن کنید

بدیهی است، این تنها در مورد علائمی است که پایه های آنها ابتدا بدون نما ایمن شده است. به طور طبیعی ، شما باید نمای تابلو را اضافه کنید. بدون آنها ، کل پروژه به نظر می رسد که یک شکست باشد.

نکته مفید : حروف را وارونه نصب نکنید

در هنگام نصب حروف یک نکته مفید مهم وجود دارد. به جهت گیری “S” توجه کنید. اگر کلمه شما به “S” نیاز دارد، ممکن است اینحرف به نظر برسد که در نگاه اول طرف راست یا رو به پایین ندارد، ظاهرها می توانند فریب دهنده باشند. حتی گروه های معتبر هنگام قرار دادن حروف بعدی این اشتباه را مرتکب می شوند. با این وجود، این اشتباه می تواند در نتیجه نهایی خلل ایجاد کند.

آخرین نوشته ها

تابلو املاک

تابلو املاک

تابلو مطب پزشک

تابلو مطب پزشک

اشتراک در خبرنامه

دریافت آخرین مطالب را چند بار در ماه به ایمیل خود تحویل دهید.

نوشته های مرتبط ...

تابلوسازی در سعادت آباد

تابلوسازی در سعادت آباد

اگر در منطقه سعادت آباد به دنبال این هستید که بتوانید طراحی و ساخت تابلو خود را به یک تابلوسازی حرفه ای و متخصص واگذار کنید بهتر است که در این مقاله با ما همراه باشید.  انواع تابلوسازی های معتبر و شناخته شده زیادی در سعادت آباد مشغول به فعالیت هستند که با خیال آسوده می توانید سفارش تابلو خود … ادامه مطلب

تابلو املاک

تابلو املاک

  رونق بخشیدن به کسب و کار یکی از مهمترین عواملی است که کمک می کند تا بتوانید نزد مخاطبین بیشتری دیده شوید. پس فرقی نمی کند که در چه زمینه ای فعالیت می کنید. در هر صورت نیاز است تا به سراغ سفارش یک تابلو تبلیغاتی بروید. تابلو املاک از دسته تابلوهایی است که در تنوع زیادی قابل سفارش … ادامه مطلب

تابلو مطب پزشک

تابلو مطب پزشک

  از انواع تابلوهای تبلیغاتی، می توان به تابلو مطب پزشک اشاره کرد که از انواع متنوعی بهره مند است. این تابلو از انواع حیاتی ترین تجهیزاتی است که باعث رونق بخشیدن به کسب و کار شما می شود و باعث می شود تا بتوانید بیشتر نزد مخاطب دیده شوید، تابلو تبلیغاتی می باشد. تابلو مطب پزشک یکی از تابلوهایی … ادامه مطلب

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *