همراه

 

 

 

روش های تابلو سازی دیجیتال

برای آشنایی با تابلو سازی باید با بهترین روش های تابلو سازی دیجیتال آشنا شوید. استفاده از بهترین روش های زیر در هنگام توسعه و طراحی پروژه تابلو سازی به شما اطمینان می دهد که بینندگان خود را به بهترین روش ممکن درگیر می کنید.

متن در تابلو سازی دیجیتال

متن باید به اندازه کافی باشد که از فاصله معقول به راحتی قابل خواندن باشد. برای آزمایش بهترین اندازه قلم برای طراحی خود ، یک صفحه نمایش تنظیم کنید که اندازه قلم های مختلف را نشان دهد و آن را از مسافت های مختلف بخوانید.

رنگ متن شما باید متناسب با پس زمینه باشد. این امر باعث می شود خوانایی بهتری برای افراد با مشکل بینایی فراهم شود.

تمام عملکردها باید بین ۳۶ تا ۴۲ اینچ از زمین قرار بگیرند. این بدان معنی است که باید تمام دکمه ها ، پدهای کلیدی و عناصر تعاملی در این بعد در صفحه نمایش شما ظاهر شوند.

تابلو را خوانا کنید

نسخه قابل خواندن باعث می شود تا بینندگان بتوانند پیام شما را با یک نگاه و از فاصله دور ببینند و درک کنند. این را به خاطر داشته باشید که بینندگان شما عمدتا از ۵/۱ تا ۳ متر دورتر ، تابلو شما را میبینند.

بنابراین طراحی برای این چشم انداز یک سرمایه با ارزش برای موفقیت کلی پیام شما و کسب و کارتان خواهد بود.

اندازه فونت های بزرگ بهتر است. مطمئن شوید که متن شما از فاصله دور قابل خواندن است. این به افراد کمک می کند تا پیام شما را با یک نگاه درک کنند.

اندازه فونت ایده آل بسته به فاصله بیننده شما از صفحه نمایش متفاوت است. در لابی ها و دفاتر ، بیننده معمولاً بین ۱/۵ تا ۳متر از تابلو شما قرار می گیرد. در رستوران ها و مراکز خرید ، بیننده می تواند تا ۹ متر فاصله داشته باشد.

متن تابلو را کوتاه نگه دارید. از قانون ۳×۵ پیروی کنید. مقدار متن در صفحه نمایش خود را به سه خط متن ، هر کدام با ۵ کلمه یا کمتر ، یا ۵ خط متن با ۳ کلمه یا کمتر محدود کنید.

از قلم های Sans-Serif استفاده کنید. فونت های سری فقط باید برای پاراگراف های طولانی استفاده شوند که هرگز نباید در تابلو دیجیتالی شما ظاهر شوند.

در حالت ایده آل ، از قلم های Sans-Serif استفاده کنید زیرا اینها ساده ترین فونت خواندن در یک نگاه هستند. Helvetica ، Arial ، Verdana و Open Sans همه فونت های خوبی هستند که در طراحی تابلو های دیجیتال از آنها استفاده می شود.

دو قلم یا کمتر: در طراحی های خود از دو قلم یا کمتر استفاده کنید. هر چه فونت بیشتری را وارد کنید ، تضاد بیشتری ایجاد می کنید که می تواند طراحی شما را شلوغ و خواندن را دشوار جلوه دهد.

طراحی برای الگوی مشاهده خود

اگر تابلو شما در فضای پر ترافیکی واقع شده باشد که افراد از نقطه A تا نقطه B در آن قدم می زنند ، احتمالاً تابلو شما با یک نگاه مشاهده می شود. افراد در این سناریو معمولاً بین مقصدها قدم می زنند و تعامل آنها با صفحه نمایش شما کوتاه خواهد بود.

در این شرایط پیام های کوتاه و مختصر، بیشترین دریافت را دارند.

هنگام طراحی برای این پیام ها ، آن را کوتاه نگه دارید (۵ کلمه یا کمتر) و آن را بزرگ کنید. این طرح ها باید دارای فونت های بزرگ در برابر پیش زمینه های ساده باشند تا از آسیب دیدن پیام جلوگیری شود.

انتخاب تصاویر مناسب برای تابلو سازی دیجیتال

تصاویر شما یک جزء بسیار قدرتمند در طراحی شما هستند. آنها همیشه باید به پیام شما بیفزایند ، هرگز از طریق تصاویر پیچیده و غیرمرتبط استفاده نکنید.

هنگام طراحی گرافیک یا ایجاد ویدیو ، در اندازه ای طراحی کنید که با حالت ایده آل مطابقت داشته باشد.

از آشفتگی خودداری کنید و صفحه نمایش خود را با تمام آنچه که می توانید در مورد آن فکر کنید پر نکنید.

آخرین نوشته ها

تابلو املاک

تابلو املاک

تابلو مطب پزشک

تابلو مطب پزشک

اشتراک در خبرنامه

دریافت آخرین مطالب را چند بار در ماه به ایمیل خود تحویل دهید.

نوشته های مرتبط ...

تابلوسازی در سعادت آباد

تابلوسازی در سعادت آباد

اگر در منطقه سعادت آباد به دنبال این هستید که بتوانید طراحی و ساخت تابلو خود را به یک تابلوسازی حرفه ای و متخصص واگذار کنید بهتر است که در این مقاله با ما همراه باشید.  انواع تابلوسازی های معتبر و شناخته شده زیادی در سعادت آباد مشغول به فعالیت هستند که با خیال آسوده می توانید سفارش تابلو خود … ادامه مطلب

تابلو املاک

تابلو املاک

  رونق بخشیدن به کسب و کار یکی از مهمترین عواملی است که کمک می کند تا بتوانید نزد مخاطبین بیشتری دیده شوید. پس فرقی نمی کند که در چه زمینه ای فعالیت می کنید. در هر صورت نیاز است تا به سراغ سفارش یک تابلو تبلیغاتی بروید. تابلو املاک از دسته تابلوهایی است که در تنوع زیادی قابل سفارش … ادامه مطلب

تابلو مطب پزشک

تابلو مطب پزشک

  از انواع تابلوهای تبلیغاتی، می توان به تابلو مطب پزشک اشاره کرد که از انواع متنوعی بهره مند است. این تابلو از انواع حیاتی ترین تجهیزاتی است که باعث رونق بخشیدن به کسب و کار شما می شود و باعث می شود تا بتوانید بیشتر نزد مخاطب دیده شوید، تابلو تبلیغاتی می باشد. تابلو مطب پزشک یکی از تابلوهایی … ادامه مطلب

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *